Короткий опис(реферат):
UK: Епідеміологічна криза загострила питання збереження кадрового потенціалу підприємств, мінімізації корпоративних ризиків, небезпек та загроз здоров’ю працівників, ефективної мотивації праці, гармонізації інтересів роботодавців та найманого персоналу. Внаслідок пандемії Сovid 19 відбулись масштабні структурні зміни у сфері зайнятості, організації праці та управління персоналом. Необхідність соціального дистанціювання, перехід на віддалену роботу, локдауни змінили традиційні уявлення про організацію робочого простору, зміст бізнес-процесів та контроль за їх перебігом, взаємодію виконавців. Водночас завдяки формуванню в умовах пандемії віддаленого цифрового середовища розкрито нові можливості забезпечення гнучкості у використанні робочого простору, його відповідності виробничим завданням та очікуванням співробітників.