00 DSpace/Manakin Repository

Особливості запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Венгерова, Олена Василівна
dc.contributor.author Venherova, Olena
dc.date.accessioned 2019-06-11T08:03:52Z
dc.date.available 2019-06-11T08:03:52Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151192/150210
dc.identifier 10.30838/P.ES.2224.050718.157.79
dc.identifier.citation Венгерова О. В. Особливості запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві / О. В. Венгерова // Економічний простір. – 2018. – № 133. – С. 157-165. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/810
dc.description.abstract UK: У статті обґрунтовано теоретичні та практичні засади щодо запровадження системи внутрішнього маркетингу на підприємстві. У процесі дослідження використані такі методи, як описовий і порівняльний (при дослідженні успішного досвіду запровадження внутрішнього маркетингу), індукції, дедукції та узагальнення (при визначенні етапів запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві). У статті розглянуто існуючі особливості запровадження внутрішнього маркетингу на підприємствах. На підставі аналізу публікацій визначено передумови для застосування концепції внутрішнього маркетингу на підприємстві. Проаналізовано досвід компаній «JYSK» та «Полетехніка», яким вдалось успішно реалізувати концепцію внутрішнього маркетингу. Автором запропоновано підхід до запровадження системи внутрішнього маркетингу на підприємстві, який базується на п’яти послідовних етапах, наслідком реалізації яких має стати підвищення результативності діяльності підприємства. Наукова новизна статті полягає у тому, що запропонований автором підхід до запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві, на відміну від існуючих, акцентується на досягненні мети, якою є підвищення продуктивності персоналу та загальної ефективності підприємства. Практичне значення статті полягає у тому, що застосування запропонованого підходу на практиці сприятиме зростанню ефективності менеджменту та досягненню ринкових цілей підприємства. en_US
dc.description.abstract EN: The theoretical and practical foundations of introduction of the system of internal marketing at the enterprise have been grounded. Such methods as descriptive and comparative (in studying the successful experience of introducing internal marketing), induction, deduction and generalization (formulating proposals on the steps for the implementation of internal marketing in the enterprise), have been used during investigation. The article examines the existing features of the introduction of the system of internal marketing at the enterprise. Based on the analysis of publications, the preconditions for the application of the concept of internal marketing in the enterprise have been determined. The author has analyzed the experience of JYSK and Polytechnic companies, which are implemented the concept of internal marketing successfully. The author has suggested an approach to the introduction of the system of internal marketing at the company, which is based on five successive stages, the implementation of which should be the improving performance to the company. Scientific novelty of the article is that the author's proposed approach to the introduction of internal marketing in the enterprise, unlike the existing ones, is focused on the reaching the goal: increasing the productivity of staff and general effectiveness to the company. The practical significance of the article lies in the fact that the application of the proposed approach in practice could contribute to the growth of management efficiency and the achievement of the market objectives of the enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject «спіраль знань» en_US
dc.subject модель SECI en_US
dc.subject внутрішній маркетинг en_US
dc.subject персонал en_US
dc.subject запровадження внутрішнього маркетингу en_US
dc.subject внутрішня комунікація en_US
dc.subject ефективність підприємства en_US
dc.subject “spiral of knowledge” en_US
dc.subject model SECI en_US
dc.subject internal marketing en_US
dc.subject personnel en_US
dc.subject introduction of internal marketing en_US
dc.subject internal communication en_US
dc.subject effectiveness of the company en_US
dc.title Особливості запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві en_US
dc.title.alternative The features of the introduction of the system of internal marketing in the enterprise en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу