DSpace Repository

Управління конкурентоспроможністю як складова менеджменту підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Лозовський, Олександр Миколайович
dc.contributor.author Lozovskiy, Oleksandr
dc.date.accessioned 2019-06-10T11:29:00Z
dc.date.available 2019-06-10T11:29:00Z
dc.date.issued 2018-02
dc.identifier.citation Лозовський О. М. Управління конкурентоспроможністю як складова менеджменту підприємства / О. М. Лозовський // Економічний простір. – 2018. – № 130. – С. 149-157. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/802
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємств в сучасних умовах. Проаналізовано основні підходи щодо управління конкурентоспроможністю підприємств, в яких вона розглядається як інтегральна характеристика, найважливіша складова аналізу економічної ситуації організації на ринку. Наголошується на першочерговості та необхідності модернізації системи управління господарськими процесами за умов чіткого визначення мети діяльності на ринку. Розглянуто функції, які повинні виконуватись у ході реалізації процесу управління конкурентоспроможністю. Визначено основні аспекти формування конкурентної переваги підприємства та основні фактори управління конкурентоспроможністю підприємства. Зазначено, що проблема управління конкурентоспроможністю підприємства це комплексна, складна та багатоаспектна проблема, від вирішення якої залежить рівень економічного та соціального життя країни. Аналізуючи конкурентоспроможність як базову складову існування підприємства на ринку, робиться наголос на дотриманні визначених умов досягнення конкурентних переваг і впровадження концепції антикризового управління потенціалом підприємства. en_US
dc.description.abstract EN: The article deals with theoretical aspects of managing the competitiveness of enterprises in modern conditions. The main approaches to managing the competitiveness of enterprises in which it is considered as an integral characteristic, the most important component of the analysis of the economic situation of the organization in the market are analyzed. It is emphasized on the top priority and the necessity of modernizing the system of management of economic processes in the conditions of a clear definition of the purpose of the market activity. The functions that should be performed during the implementation of the competitiveness management process are considered. The main aspects of forming the competitive advantage of the enterprise and the main factors of managing the competitiveness of the enterprise are determined. It is noted that the problem of managing the competitiveness of the enterprise is a complex, complex and multidimensional problem, the decision of which depends on the level of economic and social life of the country. Analyzing competitiveness as a basic component of the company's existence on the market, emphasis is placed on compliance with certain conditions of achieving competitive advantages and the implementation of the concept of crisis management potential of the enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject система управління конкуренто-спроможністю en_US
dc.subject конкурентоспроможність підприємств en_US
dc.subject механізм управління конкурентоспроможністю підприємства en_US
dc.subject політика управління конкурентоспроможністю підприємств en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitiveness management system en_US
dc.subject enterprise competitiveness en_US
dc.subject enterprise competitiveness management mechanism en_US
dc.subject competitiveness management policy en_US
dc.title Управління конкурентоспроможністю як складова менеджменту підприємства en_US
dc.title.alternative Management of competitiveness as a component of enterprise management en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account