00 DSpace/Manakin Repository

«Customer journey» as a component of strategic marketing

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Fayvishenko, Diana
dc.contributor.author Файвішенко, Діана Сергіївна
dc.contributor.author Romanchenko, Tetiana
dc.contributor.author Романченко, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.author Karmazinova, Viktoriia
dc.contributor.author Кармазинова, Вікторія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2021-11-02T12:40:44Z
dc.date.available 2021-11-02T12:40:44Z
dc.date.issued 2021-07
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/907/878
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/170-10
dc.identifier.citation Fayvishenko D. «Customer journey» as a component of strategic marketing / D. Fayvishenko, T. Romanchenko, V. Karmazinova // Економічний простір. – 2021. – № 170. – С. 55-60. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7467
dc.description.abstract EN: The main factors influencing the formation of the main component of strategic marketing of the full cycle "customer journey" in terms of omnichannel strategy of retail networks were analyzed. The main aspects of obtaining customer experience and changes were discovered by identifying customers points of contact with the retail network on the possibility of appropriate changes in the marketing strategy of retail networks and their further adaptation to customer needs. Approaches to the study of customer experience and the application of the results of analysis in the communication strategy of trade enterprises in close connection with marketing channels were systematized. The "customer journey" schemes are constructed, which reflects the possible direction of movement from occurence of the need to the purchase using digital marketing channels. The results of estimating frequency of respondents' use of different variants of the "customer journey" with the confirmation of the hypothesis. regarding the choice of optical strategy were presented. en_US
dc.description.abstract UK: Висока конкурентність, диджиталізація процесів покупки у галузі роздрібної торгівлі, вплив зовнішніх та внутрішніх чинників на діяльність підприємства вимагає пошук нових шляхів вивчення споживача та аналіз поведінки. Роздрібні мережі направлені на формування стратегічних напрямів щодо зміни та адаптації до цих викликів і відповідно створення кращого споживчого досвіду. Персоналізований підхід до формування маркетингової збутової стратегії, а також виокремлення перспектив її удосконалення ґрунтуються на використанні методологічних підходів щодо процесу сегментації споживачів із подальшим прогнозованим впливом на ці сегменти. У рамках даного дослідження висунуто гіпотезу, що споживач використовує обмежену кількість маркетингових каналів одного бренду, надано пропозиції щодо обрання оптиканальної стратегії у найбільш запропонованих релевантних пропозиціях. Проаналізовано основні чинники впливу на формування основної компоненти стратегічного маркетингу повного циклу «шлях споживача» у розрізі омніканальної стратегії торговельних мереж. Визначено основні аспекти отримання споживчого досвіду на основі виявлення точок дотику клієнтів з торговельною мережею через трансформацію маркетингової збутової стратегії торговельних мереж та подальшої її адаптації до потреб споживача. Систематизовано підходи до вивчення споживчого досвіду та застосування результатів аналізу у комунікаційній стратегії підприємств торгівлі у тісному зв’язку з маркетинговими каналами. Побудовано схеми «шлях споживача», які демонструють можливий напрям руху від появи потреби до здійснення купівлі при використанні цифрових маркетингових каналів. Приведено результати оцінювання частотності використання респондентами різних варіантів «шляху споживача» з підтвердженням висунутої гіпотези щодо обрання оптиканальної стратегії. Перспективами подальшого дослідження є розробка методичного інструментарію щодо вибору та реалізації стратегій позиціонування і оцінювання ефективності обраних стратегій, прогнозування наслідків їх впровадження у загальну маркетингову стратегію торговельної мережі.
dc.language.iso en en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject full-cycle marketing en_US
dc.subject omnichannel en_US
dc.subject optichannel en_US
dc.subject customer journey en_US
dc.subject strategic marketing en_US
dc.subject development strategy en_US
dc.subject маркетинг повного цикла en_US
dc.subject омніканальність en_US
dc.subject оптиканальність en_US
dc.subject шлях споживача en_US
dc.subject стратегічний маркетинг en_US
dc.subject стратегія розвитку en_US
dc.title «Customer journey» as a component of strategic marketing en_US
dc.title.alternative «Шлях споживача» як компонент стратегічного маркетингу en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу