UK: Здійснено вибір БЧКГ як раціонального залізовуглецевого сплаву для виготовлення литих деталей фрикційного призначення візків вантажних вагонів. Показано, що БЧКГ набувають механічних характеристик, які дозволяють розглядати БЧКГ як безпосередніх конкурентів сталевим виробам, за умов забезпечення однозначної преференції в декілька разів, за показниками зносостійкості. Практична реалізація технологічних процесів аустемперингу та розроблення національного нормативного документа продемонстрували безумовну конкурентну здатність виробів із БЧКГ рівню стандартних вимог до відповідної зарубіжної продукції.
RU: В работе осуществлен выбор БЧШГ в качестве рационального железоуглеродистого сплава для изготовления литых деталей фрикционного назначения тележек грузовых вагонов. Показано, что БЧШГ приобретают механические характеристики, которые позволяют рассматривать БЧШГ в качестве непосредственных конкурентов стальным изделиям при обеспечении однозначного преимущества в несколько раз, по показателям износостойкости. Практическая реализация технологических процессов аустемперинга и разработка национального нормативного документа продемонстрировали безусловную конкурентную способность изделий из БЧШГ уровню стандартных требований к соответствующей зарубежной продукции.
EN: The work was carried out by choosing ADI as rational iron-carbon alloy for the manufacture of cast parts frictional purpose for the freight cars bogies. It is shown that ADI achieves mechanical characteristics, which allow considering ADI as direct competitors of steel products with making definite preferences, several times, in terms of wear resistance. Practical realization of austempering technological processes and development of national normative document demonstrated an explicit competitive ability of ADI products to the level of standard requirements for appropriate foreign products.