UK: Постановка проблеми. Актуальність дослідження ролі викладачів технічних закладів вищої
освіти у формуванні академічної доброчесності студентів визначається: світовими тенденціями в галузі освіти,
які спрямовуються на підвищення стандартів академічної культури; Національною стратегією розвитку освіти в
Україні; новою освітньою парадигмою, яка ґрунтується на впровадженні особистісно зорієнтованого та
компетентнісного підходів до навчання, а також дотримання всіма учасниками освітнього процесу принципів
академічної та наукової доброчесності. Мета статті – проаналізувати рівень розвитку професійно-
педагогічної компетентності викладачів сучасних закладів вищої технічної освіти та визначити роль науково-
педагогічних працівників у формуванні академічної доброчесності студентів із метою вдосконалення
педагогічного процесу у вищій технічній школі України. Висновок. Принципи академічної доброчесності
мають стати повсякденною нормою корпоративної культури сучасної академічної спільноти. Незважаючи на те,
що вища освіта України має численні проблеми із дотриманням доброчесності, оскільки тільки нещодавно
стала на шлях побудови доброчесного освітнього середовища, саме принципова позиція професорсько-
викладацького складу може допомогти успішно запровадити норми академічної і наукової доброчесності в повсякденну практику педагогічного процесу, у тому числі у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури.
EN: Formulation of the problem. The relevance of the study of the role of teachers of technical institutions
of higher education in the formation of academic integrity of students is determined by: global trends in education,
which are aimed at raising the standards of academic culture; National Strategy for Education Development in Ukraine;
a new educational paradigm, which is based on the introduction of personality-oriented and competency-based
approaches to learning, as well as compliance by all participants in the educational process of the principles of academic
and scientific integrity. The purpose of the article is to analyze the level of development of professional and
pedagogical competence of teachers of modern institutions of higher technical education and determine the role of
research and teaching staff in shaping the academic integrity of students to improve the pedagogical process in higher
technical school of Ukraine. Conclusion. The principles of academic integrity should become the daily norm of
corporate culture of the modern academic community. Despite the fact that higher education in Ukraine has many
problems with integrity, as it has only recently embarked on the path of building a virtuous educational environment, it
is the principled position of teaching staff can help successfully introduce the norms of academic and scientific integrity
in everyday practice including at Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture.