UK: В статті розглянуто креативні індустрій, як новий феномен у світовій економіці. Приділина увага донайбільш популярної моделі класифікації креативних індустрій згідно ЮНКТАД. Визначено основні фактори та принципові елементи креативної економіки. Проаналізовано програми Європейського альянсу креативних індустрій у розвитку креативного та культурного сектору господарства ЄС. Оцінено значення креативного сектору в економіці Європейського Союзу.? Розглянуто особливості функціонування креативних індустрій. Розібраний вплив креативно-культурної діяльності на сучасний стан економіки країн Європи. Виявлені принципи формування креативної економіки в умовах
науково-технічного прогресу й постіндустріального суспільства. Встановлено перспективні ринки креативних індустрій в світовій економіці. Проаналізовано вплив креативно-культурної діяльності на сучасний стан економіки країн Європи.? Показані основні європейські креативні компанії, що є світовими
лідерами у своїй галузі. Здійснено аналіз економічної ефективності європейських країн в креативно-культурній діяльності.
EN: In this article the creative industries as a new phenomenon in the world economy are considered. Attention to the most popular model of classification of the creative industries according to UNCTAD is paid. Major factors and basic elements of creative economy are defined. Programs of the European alliance of the creative industries in development of the creative and cultural sector of economy of the EU are analyzed.
Values of the creative sector in economy of the European Union are estimated. Features of functioning of the creative industries are considered. The influence of creative and cultural activity on the current state of economy of the countries ofEurope is investigated. The principles of formation of creative economy in the conditions of scientific and technical progress and post-industrial society are revealed. The perspective markets of the creative industries in the world economy are established. Influence of creative and cultural activity on the current state of economy in the countries of Europe is analysed. The main European creative companies, being world leaders in the area are shown. The analysis of economic efficiency of the European countries in creative and cultural activity is done.