00 DSpace/Manakin Repository

Аналіз результатів теоретичних розрахунків та натурних експериментів наплавного мосту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горбатюк, Юрій Миколайович
dc.contributor.author Горбатюк, Юрий Николаевич
dc.contributor.author Horbatiuk, Yurii
dc.contributor.author Солдатов, К. І.
dc.contributor.author Солдатов, К. И.
dc.contributor.author Soldatov, K.
dc.contributor.author Артьомов, В. Є.
dc.contributor.author Артемов, В. Е.
dc.contributor.author Artemov, V.
dc.date.accessioned 2021-05-11T07:38:05Z
dc.date.available 2021-05-11T07:38:05Z
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/47387
dc.identifier.citation Горбатюк Ю. М. Аналіз результатів теоретичних розрахунків та натурних експериментів наплавного мосту / Ю. М. Горбатюк, К. І. Солдатов, В. Э. Артьомов // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2015. – № 5. – С. 17-25. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6349
dc.description.abstract UK: Мета статті. Навести порівняння результатів теоретичних розрахунків осадки наплавних мостів від навантаження від рухомого складу та автомобільної техніки під час проведення широкомасштабного натурного випробування. Обґрунтувати запропоновані методики теоретичних методів розрахунку осадки наплавних мостів. Методика. У роботі застосовано порівняльний метод, як метод розрахунку використано інженерний комплекс Belinda Structure 2014, номер ліцензії GUN-DN20142015. Результати. Порівняння числових розрахунків із даними натурних експериментів в абсолютній більшості випадків підтвердило адекватність та коректність запропонованої статико-динамічної моделі розрахунку. Запропонована розрахункова модель може бути рекомендована для використання у задачах динамічного аналізу наплавних мостів та інших плавучих систем. Наукова новизна. Дослідження дозволяє зробити новий крок у методиці розрахунку наплавних мостів. Практична значимість. Отримані результати дозволяють застосовувати теоретичні методи розрахунку як норми та рекомендації для розрахунку наплавних мостів, оскільки нормативних документів із проектування наплавних мостів в Україні не існує en_US
dc.description.abstract RU: Цель статьи. Привести сравнение результатов теоретических расчетов осадки наплавных мостов от нагрузки от подвижного состава и автомобильной техники при проведении широкомасштабного натурного испытания. Обосновать предложенные методики теоретических методов расчета осадки наплавных мостов. Методика. В работе применен сравнительный метод, в качестве метода расчета использован инженерный комплекс Belinda Structure 2014, номер лицензии GUN-DN20142015. Результаты. Сравнение числовых расчетов с данными натурных экспериментов в абсолютном большинстве случаев подтвердило адекватность и корректность предложенной статико-динамической модели. Предложенная расчетная модель может быть рекомендована для использования в задачах динамического анализа наплавных мостов и других плавучих систем. Научная новизна. Исследование позволяет сделать новый шаг в методике расчета наплавных мостов. Практическая значимость. Полученные результаты позволяют применять теоретические методы расчета в качестве норм и рекомендаций при расчете наплавных мостов, поскольку нормативных документов по проектированию наплавных мостов в Украине не существует
dc.description.abstract EN: Purpose. The publication compares the results of theoretical calculations of precipitation of floating bridges from the load of the rolling stock and motor vehicles during the large-scale full-scale tests. The purpose of the research is a justification of the proposed theoretical methods for calculating precipitation of floating bridges. Method- ology. The comparative method is used in the paper, as a method for calculation the engineering complex Belinda Struc- ture 2014 is used, license number is GUN-DN20142015. Findings. Comparison of numerical calculations of data of natural experiments in most cases confirmed the adequacy and accuracy of the proposed static-dynamic model. The proposed calculation model can be recommended for use in tasks of dynamic analysis of floating bridges and other floating systems. Originality. Research allows to make a new step to the method of calculation of floating bridges. Practical value. Obtained results allow to use the theoretical methods of calculation as the rules and tips in the calcula- tion of floating bridge, because there are no regulations for the design of floating bridges
dc.language.iso uk
dc.subject наплавні мости en_US
dc.subject порівняння результатів en_US
dc.subject прогонові будівлі en_US
dc.subject експеримент en_US
dc.subject навантаження en_US
dc.subject наплавные мосты en_US
dc.subject сравнение результатов en_US
dc.subject пролетные строения en_US
dc.subject експеримент en_US
dc.subject нагрузка en_US
dc.subject floating bridges en_US
dc.subject comparison of results en_US
dc.subject spans, experiment en_US
dc.subject load en_US
dc.title Аналіз результатів теоретичних розрахунків та натурних експериментів наплавного мосту en_US
dc.title.alternative Анализ результатов теоретических расчетов и натурных экспериментов наплавного моста en_US
dc.title.alternative The analysis of results of theoretical calculations and natural experiments of floating bridge en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу