00 DSpace/Manakin Repository

Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі")

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сагер, Людмила Юріївна
dc.contributor.author Saher, Liudmyla
dc.contributor.author Сигида, Любов Олексіївна
dc.contributor.author Syhyda, Liubov
dc.contributor.author Нагорний, Євген Ігорович
dc.contributor.author Nagornyi, Yevhen
dc.contributor.author Данилюк, Юлія Миколаївна
dc.contributor.author Danyliuk, Yuliia
dc.date.accessioned 2019-05-16T16:18:59Z
dc.date.available 2019-05-16T16:18:59Z
dc.date.issued 2017-04
dc.identifier http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_120_17
dc.identifier.citation Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі") / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, Є. І. Нагорний, Ю. М. Данилюк // Економічний простір. - 2017. - № 120. - С. 152-168. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/557
dc.description.abstract UK: У статті проаналізовано комплекс маркетингу санаторно-курортних послуг на прикладі санаторію «Токарі». Розглянуто кожний елемент комплексу маркетингу. Наведено характеристики особливостей використання додаткових «Р» для санаторно-курортної сфери. За результатами виконаного дослідження проаналізовано комплекс маркетингу «10Р», що враховує всі особливості досліджуваної галузі. Аналіз показав, що для санаторно-курортної сфери варто приділити увагу таким Р: programming, packing, partnership. Даний підхід можна охарактеризувати як орієнтир на майбутнє, адже він допоможе покращити ефективність впровадження маркетингу на підприємстві, що надає послуги. Подальші дослідження доцільно проводити в руслі практичного застосування запропонованих рекомендації та досліджувати зміни, що відбудуться в результаті впровадження. Також необхідно звернути увагу на досвід іноземних підприємств в досліджуваній галузі. en_US
dc.description.abstract EN: The article analyzes the marketing complex of resort services on the example of sanatorium «Tokari». Each element of its marketing mix (product, price, promotion, place) is reviewed. The features of additional «P» (people, process, physical evidence) which are used in resort sphere are given. The marketing mix «10P» of resort sphere is analyzed. The analysis shows that such P’s as programming, packing, partnership are important for resort sphere. «10P’s» approach can be described as a guide for the future. This approach helps to improve the effectiveness of marketing in the services- oriented enterprise. Further studies should be carried out in the framework of the practical application of the proposed recommendations. Additionally, it is recommended to explore the changes that will occur as a result of approach implementation. Also, it is proposed to pay attention to the experience of foreign companies in the resort sphere.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject санаторно-курортна сфера en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject санаторій «Токарі» en_US
dc.subject ринок оздоровчих послуг en_US
dc.subject маркетинг оздоровчих послуг en_US
dc.subject resort sphere en_US
dc.subject marketing complex (marketing mix) en_US
dc.subject sanatorium «Tokari» en_US
dc.subject market of health-improving services, en_US
dc.subject marketing of health-improving services en_US
dc.title Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі") en_US
dc.title.alternative Features of the marketing complex of resort sphere (on the example of sanatorium «tokari») en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу