00 DSpace/Manakin Repository

Економічне обґрунтування максимального ухилу при проектуванні високошвидкісних магістралей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальов, Вячеслав Вікторович
dc.contributor.author Ковалев, Вячеслав Викторович
dc.contributor.author Koval'ov, Viacheslav
dc.contributor.author Чернишова, Оксана Сергіївна
dc.contributor.author Чернышова, Оксана Сергеевна
dc.contributor.author Chernyshova, Oksana
dc.contributor.author Ящук, Марія Миколаївна
dc.contributor.author Ящук, Мария Николаевна
dc.contributor.author Yashchuk, Mariia
dc.contributor.author Хойц, Олександр Валерійович
dc.contributor.author Хойц, Александр Валерьевич
dc.contributor.author Khoits, Oleksandr
dc.date.accessioned 2019-04-18T06:24:39Z
dc.date.available 2019-04-18T06:24:39Z
dc.date.issued 2016-04
dc.identifier http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/68069
dc.identifier.citation Економічне обґрунтування максимального ухилу при проектуванні високошвидкісних магістралей / О. С. Чернишова, В. В. Ковальов, М. М. Ящук, О. В. Хойц // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2016. - № 4. - С. 73-79. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/408
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. В різних країнах світу норми проектування високошвидкісних магістралей дещо різняться. Це обумовлено рядом причин: різним рівнем проектної швидкості, відмінностями характеристик рухомого складу, та, зокрема, особливостями проектування плану та поздовжнього профілю, що пов’язані, насамперед, з умовами рельєфу. При проектуванні високошвидкісних магістралей в Україні треба враховувати зазначені особливості та встановити, які значення максимальних ухилів можуть застосовуватися в особливо складних умовах та яким чином це вплине на експлуатаційні та капітальні витрати. Мета. Визначити оптимальні проектні параметри поздовжнього профілю. Висновок. Отримані результати базуються не лише на технічних вимогах, але й на економічних показниках і дозволяють оцінювати потрібні капітальні вкладення та очікувані витрати залізниці у майбутньому. Встановлено аналітичні залежності, які дозволяють прогнозувати очікувані експлуатаційні витрати залізниці залежно від максимального ухилу, його протяжності та довжини ділянки. en_US
dc.description.abstract RU: Постановка проблемы. В разных странах мира нормы проектирования высокоскоростных магистралей несколько отличаются. Это обусловлено рядом причин: различным уровнем проектной скорости, отличиями характеристик подвижного состава и, в частности, особенностями проектирования плана и продольного профиля, которые связаны, прежде всего, с условиями рельефа. При проектировании высокоскоростных магистралей в Украине необходимо учитывать перечисленные особенности и установить, какие значения максимальных уклонов могут применяться в сложных условиях, а также как это повлияет на эксплуатационные и капитальные затраты. Цель. Определить оптимальные проектные параметры продольного профиля. Вывод. Полученные результаты основываются не только на технических, но и экономических показателях, что позволяет оценивать необходимые капитальные вложения и ожидаемые затраты железной дороги в будущем. Получены аналитические зависимости, позволяющие прогнозировать ожидаемые эксплуатационные затраты железной дороги в зависимости от максимального уклона, его протяженности и общей длины участка.
dc.description.abstract EN: Raising of problem The worldwide design standards high-speed lines are somewhat different. This is due to several reasons: different levels of design speed, differences of characteristics of rolling stock and, in particular, the features of the design plan and longitudinal profile, that are associated primarily with the conditions of the relief. In the design of high-speed railways in Ukraine should take into account these features and determine what the maximum slope values can be used in difficult conditions, as well as how it will affect the operational and capital costs. Purpose. To determine the optimal design parameters of the longitudinal profile. Conclusion. The results are based not only on technical, but also economic indicators and allow the assessment of the necessary capital expenditures and expected cost of the railway in the future. Analytical dependences, to predict the expected operating costs of the railway, depending on the maximum slope, its length and the total length of the section.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject високошвидкісна магістраль en_US
dc.subject максимальний ухил en_US
dc.subject капітальні вкладення en_US
dc.subject експлуатаційні витрати en_US
dc.subject высокоскоростная магистраль en_US
dc.subject максимальный уклон en_US
dc.subject капитальные вложения en_US
dc.subject эксплуатационные затраты en_US
dc.subject high-speed line en_US
dc.subject the maximum slope; en_US
dc.subject capital expenditures en_US
dc.subject operating costs en_US
dc.title Економічне обґрунтування максимального ухилу при проектуванні високошвидкісних магістралей en_US
dc.title.alternative Экономическое обоснование максимального уклона при проектировании высокоскоростных магистралей en_US
dc.title.alternative Economic reasoning maximum slope in design high-speed lines en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу