00 DSpace/Manakin Repository

Оптимізація процесу навчання студентів під час проектування фундаментів будівель і споруд

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Місюра, Лідія Володимирівна
dc.contributor.author Мисюра, Лидия Владимировна
dc.contributor.author Misura, Lidiia
dc.contributor.author Місюра, Любов Володимирівна
dc.contributor.author Мисюра, Любовь Владимировна
dc.contributor.author Misura, Liubov
dc.contributor.author Полтораченко, Наталія Іванівна
dc.contributor.author Полтораченко, Наталья Ивановна
dc.contributor.author Poltorachenko, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-04-17T07:12:20Z
dc.date.available 2019-04-17T07:12:20Z
dc.date.issued 2016-04
dc.identifier http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/68066
dc.identifier.citation Місюра Л. В. Оптимізація процесу навчання студентів під час проектування фундаментів будівель і споруд / Л. В. Місюра, Л. В. Місюра, Н. І. Полтораченко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2016. - № 4. - С. 59-63 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/397
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. Відповідно до світової статистики, понад 75 % усіх порушень нормальних умов експлуатації будівель і споруд відбувається через недоліки під час проектування, будівництва й експлуатації основ та фундаментів [1]. Витрати на усунення цих негативних явищ можливо порівняти лише з початковою вартістю будівництва, що говорить про актуальність викладання дисциплін, пов’язаних із проектуванням фундаментів. З іншого боку, підвищуються вимоги до знань студентів, збільшується обсяг інформації, яку треба засвоювати в умовах незмінних строків навчання, що робить актуальною оптимізацію процесу вивчення цих дисциплін. Мета статті ‑ представлення програмного комплексу, що дозволяє полегшити і прискорити розрахунок та перевірку параметрів фундаментів та основ у процесі проектування будівель та споруд. Програмний продукт оформлений у вигляді навчального комплексу, який дозволяє як допомогти студенту в розрахунках із різним рівнем складності, так і перевірити його знання. Висновок. Створено програмний комплекс, який складається з програми для розрахунку параметрів основ, програми для розрахунку параметрів фундаментів, бази даних. Підтверджено стабільну роботу навчального комплексу (програми), проведено заходи з тестування програми, що допомогли зробити її стабільною. Навчальний комплекс розроблено лише для фундаментів неглибокого закладання, тому роботу буде продовжено. en_US
dc.description.abstract RU: Постановка проблемы. Согласно мировой статистике, более 75 % всех нарушений нормальной эксплуатации зданий и сооружений происходит из-за недостатков при проектировании, строительстве и эксплуатации оснований и фундаментов [1]. Расходы на устранение этих негативных явлений возможно сравнить только с начальной стоимостью строительства, это говорит об актуальности преподавания дисциплин, связанных с проектированием фундаментов. С другой стороны, повышаются требования к знаниям студентов, увеличивается объем информации, которую нужно усваивать при неизменных сроках обучения, что делает актуальным оптимизацию процесса изучения этих дисциплин. Цель статьи ‑ представление программного комплекса, позволяющего облегчить и ускорить расчет и проверку параметров фундаментов и оснований при проектировании зданий и сооружений. Программный продукт оформлен в виде учебного комплекса, который позволяет как помочь студенту при расчетах с разным уровнем сложности, так и проверить его знания. Вывод. Создан программный комплекс, который состоит из программы для расчета параметров основ, программы для расчета параметров фундаментов, базы данных. Подтверждена стабильная работа учебного комплекса (программы), проведенные мероприятия по тестированию программы помогли сделать ее стабильной. Учебный комплекс разработан только для фундаментов мелкого заложения, поэтому работа будет продолжена.
dc.description.abstract EN: Raising of problem. According to world statistics, more than 75 % of all violations of the normal operation of buildings and structures is due to deficiencies in the design, construction and operation of bases and foundations [1]. The costs to eliminate these negative effects can be compared only with the initial cost of construction, it speaks about the relevance of teaching subjects related to the design of foundations. On the other hand increased demands on the students' knowledge, raises the amount of information that needs to absorb at constant periods of instruction, which makes the current process optimization study of these disciplines. Purpose. The aim of the article is to present the software package that allows to facilitate and accelerate the calculation and check the parameters of foundations and bases for the design of buildings and structures. The software product is designed as an educational complex, which allows the student to help with the calculations in different levels of difficulty and test his knowledge. Conclusion. The program complex, which consists of a program for dimensioning the foundations, the program for calculating the parameters of the bases, of the database. It is confirmed stable operation of the school complex (the program), measures were taken to test the program, helped to make it stable. The training complex is designed only for shallow foundations, so the work will be continued.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject навчальний комплекс en_US
dc.subject фундаменти неглибокого закладання en_US
dc.subject параметри ґрунтів en_US
dc.subject учебный комплекс en_US
dc.subject фундаменты мелкого заложения en_US
dc.subject параметры почв en_US
dc.subject educational complex en_US
dc.subject shallow foundation laying en_US
dc.subject soil parameters en_US
dc.title Оптимізація процесу навчання студентів під час проектування фундаментів будівель і споруд en_US
dc.title.alternative Оптимизация процесса обучения студентов при проектировании фундаментов зданий и сооружений en_US
dc.title.alternative Teaching optimization of students at design of buildings and structures foundations en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу