Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Реклама в системі маркетингу» для студентів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Реклама в системі маркетингу» для студентів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання
Захарченко, Наталія Василівна; Ползікова, Ганна Володимирівна; Тіверіадська, Людмила Валеріївна
UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист.