Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг» для студентів ступеня бакалавра спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» заочної та дистанційної форм навчання
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг» для студентів ступеня бакалавра спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» заочної та дистанційної форм навчання
Грабовський, Ігор Сергійович; Разумова, Ганна Вікторівна; Маргарян, Маріне Львівна; Протопопова, Наталія Андріївна; Галушко, Олена Ігорівна
UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи,
порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних
даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок
підготовки і захист.