Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для студентів ступеня бакалавра спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної, заочної та дистанційної форм навчання
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для студентів ступеня бакалавра спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної, заочної та дистанційної форм навчання
Грабовський, Ігор Сергійович; Разумова, Ганна Вікторівна; Протопопова, Наталія Андріївна; Маргарян, Маріне Львівна; Галушко, Олена Ігорівна
UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до курсової роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок
підготовки і захист.