00 DSpace/Manakin Repository

Перегляд Періодичні видання академії по темі "image"

Перегляд Періодичні видання академії по темі "image"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Ховрак, Інна Вікторівна; Ховрак, Инна Викторовна; Khovrak, Inna; Бородай, Анжеліка Олександрівна; Бородай, Анжеліка Олександрівна; Borodai, Anzhelika (2017-12)
    UK: Стаття спрямована на обґрунтування важливості комунікації з клієнтами та врахування цінностей у процесі розроблення стратегії банківського маркетингу. Автори навели переваги та недоліки різних стратегій банківського ...
  • Мамотенко, Дар'я Юріївна; Мамотенко, Дарья Юрьевна; Mamotenko, Dar’ya; Бут, Тетяна Вікторівна; Бут, Татьяна Викторовна; But, Tetyana (2019-03)
    UK: Стаття присвячена дослідженню перспективних напрямів підвищення туристичної привабливості регіонів України. Продемонстровано поступове відродження туристичної галузі з 2016 року, але перевага віддається відпочинку за ...
  • Григоренко, Руслан Володимирович; Григоренко, Руслан Владимирович; Grigorenko, Ruslan (2019-08)
    UK: У статті пропонується алгоритм застосування інтерактивних каналів взаємозв’язку з клієнтами, якій допоможе автосервісним підприємствам удосконалити свою маркетингову діяльність та підвищити свою конкурентоспроможність. ...
  • Кукліна, Тетяна Сергіївна; Куклина, Татьяна Сергеевна; Kuklina, Tetiana; Зайцева, Валентина Миколаївна; Зайцева, Валентина Николаевна; Zaitseva, Valentyna; Корнієнко, Ольга Миколаївна; Корниенко, Ольга Николаевна; Korniienko, Olha (2018-05)
    UK: Імідж регіону є пріоритетним напрямом розвитку держави загалом. Формування іміджу проходить че- рез його складники, і кожен регіон виокремлює найбільш значущі для себе. Туристично-інформаційні цен- три в кожному ...