00 DSpace/Manakin Repository

Механізм управління вартістю клієнта як інструмент модернізації системи інноваційного маркетингу на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Собко, Ольга Миколаївна
dc.contributor.author Собко, Ольга Николаевна
dc.contributor.author Sobko, Olha
dc.contributor.author Марчишин, Н. Я.
dc.contributor.author Марчишин, Н. Я.
dc.contributor.author Marchishin, N. Ya.
dc.date.accessioned 2020-09-01T11:51:19Z
dc.date.available 2020-09-01T11:51:19Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/42.pdf
dc.identifier.citation Собко О. М. Механізм управління вартістю клієнта як інструмент модернізації системи інноваційного маркетингу на підприємстві / О. М. Собко, Н. Я. Марчишин // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 240-247. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3716
dc.description.abstract UK: У статті проаналізовано переваги та недоліки концепції управління вартістю клієнта. Доведено позитивний вплив управління вартістю клієнта на модернізацію системи інноваційного маркетингу на підприємстві. Визначено детермінанти, принципи та методи організації управління вартістю клієнта. Розроблено механізм управління вартістю клієнта, що базується на принципі клієнторієнтації та створення цінності для клієнтів. Запропоновано архітектоніку портфеля клієнтів, що визначається їхньою сегментацією, та оцінювання вартості клієнта в межах життєвого циклу. Обґрунтовано напрями максимізації вартості клієнта на основі поліпшення їхньої лояльності до підприємства. en_US
dc.description.abstract RU: В статье проанализированы преимущества и недостатки концепции управления стоимостью клиента. Доказано положительное влияние управления стоимостью клиента на модернизацию системы инновационного маркетинга. Определены детерминанты, принципы и методы организации управления стоимостью клиента. Разработан механизм управления стоимостью клиента, основанный на принципе клиенториентации и создании ценности для клиентов. Предложена архитектоника портфеля клиентов, что определяется их сегментацией, и оценки стоимости клиента в пределах жизненного цикла. Обоснованы направления максимизации стоимости клиента на основе улучшения их лояльности к предприятию
dc.description.abstract EN: The article analyses the advantages and disadvantages of the concept of customer cost management. The positive influence of cost management of the client on the modernization of the system of innovative marketing at the enterprise is proved. Determinants, principles, and methods of organization of customer cost management are determined. The mechanism of client cost management, based on client orientation and value creation for clients, is developed. The architectonics of the portfolio of clients is proposed, which is determined by their segmentation and customer value estimation within the lifecycle. Ways for maximizing the value of the client based on improving their loyalty to the enterprise are substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject інноваційний маркетинг en_US
dc.subject портфель клієнтів en_US
dc.subject система інноваційного маркетингу en_US
dc.subject управління вартістю клієнта en_US
dc.subject цінність для клієнта en_US
dc.subject ціннісні конкурентні переваги en_US
dc.subject инновационный маркетинг en_US
dc.subject портфель клиентов en_US
dc.subject система инновационного маркетинга en_US
dc.subject управление стоимостью клиента en_US
dc.subject ценность для клиента en_US
dc.subject ценностные конкурентные преимущества en_US
dc.subject nnovative marketing en_US
dc.subject client portfolio en_US
dc.subject innovative marketing system en_US
dc.subject customer cost management en_US
dc.subject value to customer en_US
dc.subject value competitive advantages en_US
dc.title Механізм управління вартістю клієнта як інструмент модернізації системи інноваційного маркетингу на підприємстві en_US
dc.title.alternative Механизм управления стоимостью клиента как инструмент модернизации системы инновационного маркетинга на предприятии en_US
dc.title.alternative The mechanism of client cost managemen as a tool to modernize the system of innovative marketing at the enterprise en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу