00 DSpace/Manakin Repository

Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пономаренко, Ігор Віталійович
dc.contributor.author Пономаренко, Игорь Витальевич
dc.contributor.author Ponomarenko, Ihor
dc.date.accessioned 2020-09-01T09:44:31Z
dc.date.available 2020-09-01T09:44:31Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/40.pdf
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/40.pdf
dc.identifier.citation Пономаренко І. В. Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу / І. В. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 231-236. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3708
dc.description.abstract UK: Статтю присвячено особливостям використання компаніями веб-аналітики як важливого інструменту цифрових маркетингових стратегій. Доведено важливість використання отриманих за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення даних для оптимізації функціонування компаній в Інтернеті. Наведено методичні підходи щодо побудови системи ключових показників ефективності, які дають змогу всебічно проаналізувати основні процеси для веб-ресурсів компаній en_US
dc.description.abstract RU: Статья посвящена особенностям использования компаниями веб-аналитики как важного инструмента цифровых маркетинговых стратегий. Доказана важность использования полученных с помощью специализированного программного обеспечения данных для оптимизации функционирования компаний в Интернете. Приведены методические подходы к построению системы ключевых показателей эффективности, которые позволяют всесторонне проанализировать основные процессы для веб-ресурсов компаний.
dc.description.abstract EN: The article is devoted to the peculiarities of using web analytics companies as an important tool of digital marketing strategies. The importance of using the specialized data software obtained to optimize the operation of companies on the Internet has been proven. The methodical approaches to constructing a system of key performance indicators are provided, which allow marketers to comprehensively analyze the main processes for company web resources.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject веб-аналітика en_US
dc.subject контент en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject сайт en_US
dc.subject система ключових показників en_US
dc.subject веб-аналитика en_US
dc.subject контент en_US
dc.subject цифровой маркетинг en_US
dc.subject сайт en_US
dc.subject система ключевых показателей en_US
dc.subject web analytics en_US
dc.subject content en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject website en_US
dc.subject key indicators system en_US
dc.title Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу en_US
dc.title.alternative Веб-аналитика как важный инструмент цифрового маркетинга en_US
dc.title.alternative Web analytics as an important tool of digital marketing en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу