UK: Статтю присвячено особливостям використання компаніями веб-аналітики як важливого інструменту цифрових маркетингових стратегій. Доведено важливість використання отриманих за допомогою
спеціалізованого програмного забезпечення даних для оптимізації функціонування компаній в Інтернеті.
Наведено методичні підходи щодо побудови системи ключових показників ефективності, які дають змогу
всебічно проаналізувати основні процеси для веб-ресурсів компаній
RU: Статья посвящена особенностям использования компаниями веб-аналитики как важного инструмента цифровых маркетинговых стратегий. Доказана важность использования полученных с помощью
специализированного программного обеспечения данных для оптимизации функционирования компаний
в Интернете. Приведены методические подходы к построению системы ключевых показателей эффективности, которые позволяют всесторонне проанализировать основные процессы для веб-ресурсов
компаний.
EN: The article is devoted to the peculiarities of using web analytics companies as an important tool of digital marketing strategies. The importance of using the specialized data software obtained to optimize the operation of companies on the Internet has been proven. The methodical approaches to constructing a system of key performance
indicators are provided, which allow marketers to comprehensively analyze the main processes for company web
resources.