dc.contributor.author |
Квіта, Галина Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Квита, Галина Николаевна |
|
dc.contributor.author |
Kvita, Halyna |
|
dc.contributor.author |
Шіковець, Катерина Олексіївна |
|
dc.contributor.author |
Шиковец, Екатерина Алексеевна |
|
dc.contributor.author |
Shikovets, Kateryna |
|
dc.contributor.author |
Головач, М. С. |
|
dc.contributor.author |
Головач, М. С. |
|
dc.contributor.author |
Holovach, M |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-06T10:36:53Z |
|
dc.date.available |
2020-08-06T10:36:53Z |
|
dc.date.issued |
2018-07 |
|
dc.identifier |
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/32.pdf |
|
dc.identifier.citation |
Квіта Г. М. Застосування методу едварда де боно в бізнес-аналізі сучасного підприємства / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець, М. С. Головач // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 186-190. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3692 |
|
dc.description.abstract |
UK: У статті аналітичний метод «шести капелюхів» Едварда де Боно адаптовано для аналізу бізнес-моделі підприємства в умовах перенасиченого ринку на прикладі мережі супермаркетів Novus. Розглянуто
можливість генерації нових бізнес-ідей за допомогою креативного мислення. |
en_US |
dc.description.abstract |
RU: В статье аналитический метод «шести шляп» Эдварда де Боно адаптирован для анализа бизнесмодели предприятия в условиях перенасыщенного рынка на примере сети супермаркетов Novus. Рассмотрена возможность генерации новых бизнес-идей с помощью креативного мышления. |
|
dc.description.abstract |
EN: The article considers the analytical method of Edward de Bono’s Six Thinking Hats and the use of this method in
analysing the work of a holding company in an over-saturated market on the example of a supermarket chain Novus.
It considers the possibility of generating new business ideas with the help of creative thinking. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
шість капелюхів мислення |
en_US |
dc.subject |
Едвард де Боно |
en_US |
dc.subject |
Novus |
en_US |
dc.subject |
холдинг |
en_US |
dc.subject |
ринок рітейлу |
en_US |
dc.subject |
торгівля |
en_US |
dc.subject |
шесть шляп мышления |
en_US |
dc.subject |
Эдвард де Боно |
en_US |
dc.subject |
холдинг |
en_US |
dc.subject |
рынок ритейла |
en_US |
dc.subject |
торговля |
en_US |
dc.subject |
Six Thinking Hats |
en_US |
dc.subject |
Edward de Bono |
en_US |
dc.subject |
holding |
en_US |
dc.subject |
retail market |
en_US |
dc.subject |
trade |
en_US |
dc.title |
Застосування методу едварда де боно в бізнес-аналізі сучасного підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
Применение метода Эдварда де Боно в бизнес-анализе современного предприятия |
en_US |
dc.title.alternative |
Application of the edward de bono method in the business analysis of a modern enterprise |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |