UK: У статті аналітичний метод «шести капелюхів» Едварда де Боно адаптовано для аналізу бізнес-моделі підприємства в умовах перенасиченого ринку на прикладі мережі супермаркетів Novus. Розглянуто
можливість генерації нових бізнес-ідей за допомогою креативного мислення.
RU: В статье аналитический метод «шести шляп» Эдварда де Боно адаптирован для анализа бизнесмодели предприятия в условиях перенасыщенного рынка на примере сети супермаркетов Novus. Рассмотрена возможность генерации новых бизнес-идей с помощью креативного мышления.
EN: The article considers the analytical method of Edward de Bono’s Six Thinking Hats and the use of this method in
analysing the work of a holding company in an over-saturated market on the example of a supermarket chain Novus.
It considers the possibility of generating new business ideas with the help of creative thinking.