00 DSpace/Manakin Repository

Стратегіїї стимулювання експорту продукції креативних індустрій в країнах ЄС

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чала, Вероніка Сергіївна
dc.contributor.author Chala, Veronika
dc.contributor.author Рибіна, Катерина Валеріївна
dc.contributor.author Rybina, Kateryna
dc.date.accessioned 2020-06-25T07:10:54Z
dc.date.available 2020-06-25T07:10:54Z
dc.date.issued 2019-07
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/196412
dc.identifier DOI 10.30838/ P.ES.2224.040719.64.548
dc.identifier JEL: F14, O52, Z00
dc.identifier.citation Чала В. С. Стратегіїї стимулювання експорту продукції креативних індустрій в країнах ЄС / В. С. Чала, К. В. Рибіна // Економічний простір. – 2019. – № 147. – С. 64-75. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3672
dc.description.abstract UK: В представленій статті автором наведено, що культурні та креативні індустрії (далі – ККІ) – досить цінний сектор економіки, джерело економічного зростання, особливо експорту ЄС, прибутковості. Встановлено існування колосально розгалуженої та багаторівневої підтримки експорту ККІ. Показано, що в історії ЄС є близько десятка всесоюзних програм з підтримки креативного сектора. Висвітлено різноманітні заходи, ряд інструментів та програми щодо стимулювання експорту продукції даного сегмента економіки для країн ЄС, європейські всесвітньовідомі компанії креативного сектору. Аналізується структура експортної європейської креативної індустрії, проводиться класифікація використовуваних ними стратегій стимулювання експорту. Даний аналіз дозволяє виділити ключові інструменти, використовувані країнами ЄС для стимулювання експорту креативних товарів і послуг: консультаційна та аналітична допомога в галузі ВЭД, кредитні та фіскальні інструменти стимулювання експорту, грантове та інфраструктурне забезпечення, відповідність формулювання кластерів і мережевий розвиток креативних індустрій різних країн. Акцентується увага, що на сьогодні країни ЄС достатньо ретельно працюють над вдосконаленням податкової і трудової політики для реалізації бізнесу в креативних індустріях; формуванням системи взаємодії креативних індустрій з іншими секторами економіки; створенням креативних хабів, які б забезпечили комунікації між культурними організаціями та креативними індустріями; подоланням комунікаційного бар’єру між органами влади та громадськістю; проведення постійних та об’єктивних досліджень у сфері культури. Розглянуто, що на креативну економіку в ЄС спрямована значна державна підтримка, яка проявляється через закупівельну активність, реалізацію фінансових та податкових пільг, субсидіювання та сприяння зайнятості населення в даному секторі. Аналіз виділених нами експортних стратегій креативних індустрій країн ЄС дозволяє визначити ряд інструментів, найбільш часто використовуваних для стимулювання експорту продукції даного сегмента економіки. en_US
dc.description.abstract EN(hereinafter-CCI) – valuable sector of the economy, a source of economic growth, especially EU exports, profitability. The existence of a colossally branched and multilevel support for the export of CCI has been established. It is shown that in the history of the EU there are about a dozen all-Union programs to support the creative sector. Various events, a number of tools and programs to stimulate the export of products of this segment of the economy for the EU countries, European world-famous companies of the creative sector are highlighted. The structure of the export European creative industry is analyzed, the classification of export promotion strategies used by them is carried out. This analysis allows us to identify the key tools used by the EU countries to stimulate the export of creative goods and services: consulting and analytical assistance in the field of foreign trade, credit and fiscal instruments to stimulate exports, grant and infrastructure support, matching the wording of clusters and network development of creative industries in different countries. It is emphasized that today the EU countries are working very carefully to improve the tax and labor policies for the implementation of business in the creative industries; the formation of a system of interaction between the creative industries with other sectors of the economy; the creation of creative hubs that would provide communication between cultural organizations and creative industries; overcoming the communication barrier between authorities and the public; conducting permanent and objective research in the field of culture. It is considered that significant state support is directed to the creative economy in the EU, which is manifested through procurement activity, implementation of financial and tax benefits, subsidies and promotion of employment in this sector. An analysis of selected us export strategies for creative industries in EU countries allows you to define a number of tools that are commonly used to promote exports of products in this segment of the economy.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject креативна економіка en_US
dc.subject креативні індустрії en_US
dc.subject експортна стратегія en_US
dc.subject експорт en_US
dc.subject економіка культури en_US
dc.subject культурні індустрії en_US
dc.subject Європейський Союз en_US
dc.subject стимулювання експорту en_US
dc.subject export strategy en_US
dc.subject export en_US
dc.subject creative еconomy en_US
dc.subject creative industries en_US
dc.subject export promotion en_US
dc.subject economy of culture en_US
dc.subject cultural industries en_US
dc.subject European Union en_US
dc.title Стратегіїї стимулювання експорту продукції креативних індустрій в країнах ЄС en_US
dc.title.alternative Strategies for promoting the export of creative industries to EU countries en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу