00 DSpace/Manakin Repository

Зв’язки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, Леся Миколаївна
dc.contributor.author Ткач, Леся Николаевна
dc.contributor.author Tkach, Lesia
dc.contributor.author Прокоф`єва, Катерина Анатоліївна
dc.contributor.author Прокофьева, Катерина Анатольевна
dc.contributor.author Prokofieva, Kateryna
dc.contributor.author Ходаковська, Анета Юріївна
dc.contributor.author Ходаковская, Анета Юрьевна
dc.contributor.author Khodakovs'ka, Aneta
dc.date.accessioned 2019-04-11T05:34:58Z
dc.date.available 2019-04-11T05:34:58Z
dc.date.issued 2016-06
dc.identifier http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/72191
dc.identifier.citation Ткач Л. М. Зв’язки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами / Л. М. Ткач, К. А. Прокоф’єва, А. Ю. Ходаковська // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2016. - № 6. - С. 62-68. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/366
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. Якщо розглядати звʼязки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами, постає проблема в знанні змісту і характеру відносин PR із середовищем, умінні керувати сприйняттям, ставленням людей до подій в середовищі, забезпеченні переваги інформації над іншими ресурсами. Мета стстті - дослідити поняття «паблік рилейшнз», яке розглядали зарубіжні й вітчизняні фахівці; розглянути питання щодо типологізації громадськості і «законів» громадської думки; визначити основні принципи, згідно з якими повинні будуватися звʼязки з громадськістю, а також виявити заходи PR як виду соціальної комунікації. Висновки. Звʼязки з громадськістю на підставі високорозвинених інформаційно- комунікаційних технологій створюють принципово нові можливості інформаційного контролю та впливу на свідомість суспільства. en_US
dc.description.abstract RU: Постановка проблемы. Если рассматривать связи с общественностью как феномен управления информационными процессами, становится очевидной проблема в знании содержания и характера отношений PR со средой; умении управлять восприятием, отношением людей к событиям в среде; обеспечении приоритета информации перед другими ресурсами. Цель статьи - исследовать понятие «паблик рилейшнз», рассматриваемое зарубежными и отечественными специалистами; рассмотреть вопрос о типологизации общественности и «законов» общественного мнения; определить основные принципы, согласно которым должны строиться связи с общественностью, а также выявить мероприятия PR как вида социальной коммуникации. Выводы. Связи с общественностью на основании высокоразвитых информационно- коммуникационных технологий создают принципиально новые возможности информационного контроля и влияния на общественное сознание.
dc.description.abstract EN: Formulation of the problem. If public relations as a phenomenon of information management are examined, we deal with the question of knowledge content and nature of relationship of PR with environment, ability to manage the perception and attitude of people to events in the environment; ensure priority of information over other resources. Goal. To investigate the concept of "public relations" of foreign and domestic experts; consider the typology of the public and the "laws" of public opinion; define the basic principles according to which relations with public should be built, and to identify PR activities as a kind of social communication. Conclusions. Public relations on the basis of advanced information and communication technologies create fundamentally new opportunities for information control and influence on public consciousness.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject паблік рилейшнз en_US
dc.subject соціальні комунікації en_US
dc.subject інформаційні процеси en_US
dc.subject громадська думка en_US
dc.subject паблик рилейшнз en_US
dc.subject социальные коммуникации en_US
dc.subject информационные процессы en_US
dc.subject общественное мнение en_US
dc.subject public relations en_US
dc.subject social communications en_US
dc.subject information processes en_US
dc.subject public opinion en_US
dc.title Зв’язки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами en_US
dc.title.alternative Связи с общественностью как феномен управления информационными процессами en_US
dc.title.alternative Public relations as an information process phenomenon en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу