DSpace Repository

Прототип реальних споруд в інженерній графіці

Show simple item record

dc.contributor.author Седлецька, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Седлецкая, Елена Владимировна
dc.contributor.author Sedletska, Olena
dc.date.accessioned 2020-05-07T12:47:55Z
dc.date.available 2020-05-07T12:47:55Z
dc.date.issued 2020-04
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.280420.91.624
dc.identifier http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/201969
dc.identifier.citation Седлецька О. В. Прототип реальних споруд в інженерній графіці / О. В. Седлецька // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2020. – № 2. – С. 79–85. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3328
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. Новітні інформаційні технології в навчанні дозволяють активніше використовувати науковий та освітній потенціал провідних університетів та інститутів, залучати викладачів до створення курсів дистанційного навчання, розширювати аудиторію студентів для активного використання можливостей інноваційних, зокрема, графічних пакетів. Створення 3D моделі з наповненою інформацією у графічній програмі Revit – це процес проектування цифрового прототипу будівлі, яке відбувається за допомогою різноманітних шаблонів. Метадослідження − підвищення рівня інженерної підготовки у студентів удосконалення технологій навчання, які застосовуються сьогодні у вищій школі, в результаті широкого впровадження у навчальний процес електронних графічних програм, у результаті освоєння яких студенти зможуть виконувати всі графічні завдання, з використанням вимог методики інформаційного моделювання BIM (Building Information Modeling). Висновок. Інформаційна технологія − це сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, об'єднаних у технологічний ланцюжок, що забезпечує збирання, обробку, зберігання, передачу і відображення інформації, які дозволяють на системній основі організувати оптимальну взаємодію між викладачем і студентом з метою досягнення результату навчання. Крім цього викладач повинен бути поінформований про новітні програмні пакети, які будуть йому доступні для впровадження у навчальний процес, щоб майбутні інженери могли використовувати їх у своєму робочому процесі та розуміти всі переваги технології інформаційного моделювання, зокрема, для створення цифрових моделей майбутніх будівель. Матеріали впроваджуються в навчальний процес кафедри «Нарисна геометрія і графіка» та призначені для студентів спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія». en_US
dc.description.abstract RU: Постановка проблемы. Новейшие информационные технологии в обучении позволяют активнее использовать научный и образовательный потенциал ведущих университетов и институтов, привлекать преподавателей к созданию курсов дистанционного обучения, расширять аудиторию учащихся для активного использования возможностей инновационных, в том числе графических пакетов. Цельработы – повышение уровня инженерной подготовки студентов путем совершенствования технологий обучения, применяемых сегодня в высшей школе, в результате широкого внедрения в учебный процесс электронных графических программ, в результате освоения которых студенты смогут выполнять все графические задачи с использованием требований методики BIM (Building Information Modeling). Вывод. Информационная технология – это совокупность методов, производственных процессов и программно-технических средств, объединенных в технологическую цепочку, обеспечивающую сбор, обработку, хранение, передачу и отображение информации, позволяющих на системной основе организовать оптимальное взаимодействие между преподавателем и студентом с целью достижения результата обучения. Кроме этого преподаватель должен быть проинформирован о новейших программных пакетах, которые будут ему доступны для внедрения в учебный процесс, чтобы будущие инженеры могли использовать их в своем рабочем процессе и понимать все преимущества технологии информационного моделирования, в частности, при создании цифровых моделей будущих зданий. Материалы внедряются в учебный процесс кафедры «Начертательная геометрия и графика» и предназначены для студентов специальности 192 «Строительство и гражданская инженерия».
dc.description.abstract EN: Problem statement. The newest information technologies in education make it possible to make greater use of the scientific and educational potential of leading universities and institutes, to involve teachers in creating distance-learning courses and expand the audience of students to use actively the opportunities of innovative ones, including graphic packages. Creating a 3D model, filled with information, in the Revit graphic program is the process of designing a digital prototype of a building, which takes place using a variety of templates. The purpose is to increase the level of engineering preparation of students through improved training technologies used today in higher education, due to wide introduction of electronic graphics programs in educational process. As a the result of mastering the programs, students will be able to perform all graphic tasks, using the requirements of BIM methodologies. Conclusion. Information technology is a set of methods, production processes and software combined in a technological chain that provides for the collection, processing, storage, transmission and display of information, which allow for systematic organization of optimal interaction between a teacher and a student with the aim to achieve learning outcomes. In addition, a teacher should be informed about the latest software packages that will be available for implementation in the educational process so that future engineers can use them in their workflow and understand all the advantages of information modeling technology in particular, when creating digital models of future buildings.Materials are introduced into the educational process of the department of Descriptive Geometry and Graphics and are intended for the students of specialty 192 "Construction and Civil Engineering".
dc.language.iso uk en_US
dc.subject технології BIM en_US
dc.subject інформаційне моделювання у навчальному процесі en_US
dc.subject графічні пакети en_US
dc.subject технологии BIM en_US
dc.subject информационное моделирование в учебном процессе en_US
dc.subject графические пакеты en_US
dc.subject BIM technology en_US
dc.subject information modeling in the learning process en_US
dc.subject graphics packages en_US
dc.title Прототип реальних споруд в інженерній графіці en_US
dc.title.alternative Прототип реальных зданий в инженерной графике en_US
dc.title.alternative Prototype of real buildings in engineering graphics en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account