00 DSpace/Manakin Repository

Психологічна готовність до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу студентів будівельного ЗВО (ДВНЗ ПДАБА)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білополий, Віктор Васильович
dc.contributor.author Белополый, Виктор Васильевич
dc.contributor.author Bilopolyi, Viktor
dc.contributor.author Лазаренко, Вікторія Іванівна
dc.contributor.author Лазаренко, Виктория Ивановна
dc.contributor.author Lazarenko, Viktoriia
dc.date.accessioned 2020-05-06T15:44:57Z
dc.date.available 2020-05-06T15:44:57Z
dc.date.issued 2020-04
dc.identifier http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/201602
dc.identifier DOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.280420.16.617
dc.identifier.citation Білополий В. В. Психологічна готовність до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу студентів будівельного ЗВО (ДВНЗ ПДАБА) / В. В. Білополий, В. І. Лазаренко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2020. – № 2. – С. 16–24. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3322
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. Основна ознакасучасного світу − соціальна нестабільність, яка характеризується швидкими та непередбачуваними соціальними, політичними, економічними змінами. Серед психологічних феноменів, які допомагають людині успішно функціонувати у такому сучасному непередбачуваному просторі, є психологічна готовність до особистісних змін та толерантність до невизначеності. Наразі невизначеність постає також типовою ситуацією професійної діяльності спеціалістів різних сфер, а толерантність визнана однією з ключових компетентностей людини в сучасному світі. Цим і пояснюється актуальність вивчення психологічних передумов поведінки людини, яка живе і діє в сучасних ситуаціях невизначеності. Статтю присвячено дослідженнюпсихологічної готовності до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу студентів будівельного ЗВО. Розглянуто феномен толерантності до невизначеності як соціально-психологічну установку з афективним, когнітивним і поведінковим компонентами. Метадослідження – презентація результатів емпіричного дослідження психологічної готовності студентів ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» (ПДАБА) до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу.Висновки.Здійснено порівняльний аналіз психологічної готовності до особистісних змін та толерантності до невизначеності студентів різних спеціальностей ДВНЗ ПДАБА. Емпірично доведено, що студенти-архітектори мають найнижчі показники толерантності до невизначеності порівняно зі студентами інших спеціальностей. Найвищий рівень толерантності виявили студенти-будівельники та економісти. Натомість студенти усіх спеціальностей цього ЗВО мають найвищі показники за такими складовими готовності до особистісних змін як кмітливість, упевненість, пристрасність, оптимізм. en_US
dc.description.abstract RU: Постановка проблемы.В современных социальных условиях неопределенность является типичной ситуацией профессиональной деятельности специалистов разных сфер, а толерантность признана одной из ключевых компетентностей человека в современном мире. Этим и объясняется актуальность изучения психологических предпосылок поведения человека, который живет и работает в современных ситуациях неопределенности. Статья посвящена исследованиюпсихологической готовности к личностным изменениям и толерантности к неопределенности современного мира студентов строительного ЗВО. Рассмотрен феномен толерантности к неопределенности каксоциально-психологическая установка с аффективным, когнитивным и поведенческим компонентами. Цель исследования – презентация результатов эмпирического исследования психологической готовности студентов ГВУЗ «Приднипровская государственная академия строительства и архитектуры» (ПГАСА) кличностным изменениям и толерантности к неопределенности современного мира.Выводы.Представленырезультаты эмпирического исследования и осуществлен сравнительный анализ психологической готовности к личностным изменениям и толерантности к неопределенности студентов разных специальностей ГВУЗ ПГАСА.
dc.description.abstract EN: Problem statement. In modern social conditions ambiguity is the typical situation of professional activity of specialists of different spheres, and tolerance is acknowledged to be one of the key competences of a person in the modern world. That is why the study of psychological prerequisites of behavior of a person who lives and works in the modern situations of ambiguity is of great significance. The article is devoted to the research of psychological readiness for the personality changes and tolerance for the modern world ambiguity of the civil engineering institution’s students (SHEI “Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture”). The phenomenon of ambiguity tolerance as a social and psychological mindset with emotional, cognitive and behavioral components has been considered. The purpose of the article – the presentation of results of the empiric research of psychological readiness of students of SHEI PSACEA for the personality changes and tolerance to the ambiguity of the modern world. Conclusions. A comparative analysis of psychological readiness forpersonality change and ambiguity toleranceof the students of different specialities of SHEI “Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture” has been carried out. It has been empirically proven that the students of Architectural specialities demonstrate the lowest test indicators of ambiguity tolerancecompared with the students of the other specialities. The students of Civil Engineering and Economic specialities have demonstrated the highest level of tolerance. The students of all specialities of SHEI PSACEA have had the highest indicators of such components of readiness forpersonality change as resourcefulness, confidence, passion, optimism.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject готовність до особистісних змін en_US
dc.subject толерантність до невизначеності en_US
dc.subject ставлення до новизни en_US
dc.subject ставлення до складних ситуацій en_US
dc.subject ставлення до невизначених ситуацій en_US
dc.subject адаптивність en_US
dc.subject кмітливість en_US
dc.subject оптимізм en_US
dc.subject пристрасність en_US
dc.subject впевненість en_US
dc.subject сміливість (підприємливість) en_US
dc.subject готовность к личностным изменениям en_US
dc.subject толерантность к неопределенности en_US
dc.subject отношение к новизне en_US
dc.subject отношение к сложным ситуациям en_US
dc.subject отношение к неопределенным ситуациям en_US
dc.subject адаптивность en_US
dc.subject находчивость en_US
dc.subject оптимизм en_US
dc.subject страстность en_US
dc.subject уверенность en_US
dc.subject смелость (предприимчивость) en_US
dc.subject students en_US
dc.subject readiness for personality change en_US
dc.subject tolerance for ambiguity en_US
dc.subject attitude to novelty en_US
dc.subject attitude to difficult situations en_US
dc.subject attitude to ambiguous situations en_US
dc.subject passion en_US
dc.subject resourcefulness en_US
dc.subject optimism en_US
dc.subject courage (adventurousness) en_US
dc.subject adaptability en_US
dc.subject confidence en_US
dc.title Психологічна готовність до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу студентів будівельного ЗВО (ДВНЗ ПДАБА) en_US
dc.title.alternative Психологическая готовность к личностным изменениям и толерантности к неопределенности современного мира студентов строительного ЗВО (ГВУЗ ПГАСА) en_US
dc.title.alternative Psychological readiness for personality change and tolerance for the modern world ambiguity of civil engineering institution`s students (SHEI PSACEA) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу