RU: Цель. Определение возможности изготовления моноколес малоресурсных двигателей методами аддитивных технологий с использованием отечественных жаропрочных сплавов на никелевой основе. Методика. Для изготовления моноколес, методами аддитивных технологий, возможно, использовать жаропрочные сплавы на никелевой основе, которые серийно используются на АО «Мотор Сич»: Результаты. Исходя из анализа свойств материалов, перспективным сплавом является ВЖЛ12У-ВИ, он имеет показатели прочности, жаропрочности и свариваемости на уровне удовлетворяющем технические характеристики предъявляемые к моноколесу Практическая значимость. Применение аддитивных технологий с использованием отечественных жаропрочных сплавов позволит существенно ускорить производство изделия, а также снизить его себестоимость.
UK: Мета. Визначення можливості виготовлення моноколес малоресурсних двигунів методами адитивних технологій з використанням вітчизняних жароміцних сплавів на нікелевій основі. Методика. Для виготовлення моноколес, методами адитивних технологій, можливо використовувати жароміцні сплави на нікелевій основі, які серійно використовуються на ПАТ «Мотор Січ». Результати. Виходячи з аналізу властивостей матеріалів, перспективним сплавом є ВЖЛ12У-ВІ, він має показники міцності, жароміцності і зварюваності на рівні, що задовольняє технічні характеристики, які пред'являються до моноколеса. Практична значимість. Застосування адитивних технологій з використанням вітчизняних жароміцних сплавів дозволить істотно прискорити виробництво, а також знизити собівартість виробу.
EN: Purpose. Determination of the possibility of manufacturing mono-wheels of low-resource engines by the methods of additive technologies using domestic high-temperature alloys on a nickel basis. Methodology. For the manufacture of monocols, by the methods of additive technologies, it is possible to use nickel-base heat-resistant alloys that are commercially used at PJSC Motor Sich: Results. Based on the analysis of the properties of materials, the promising alloy is VZhL12U-VI, it has indicators of strength, heat resistance and weldability at a level satisfying the technical specifications required for mono-wheels. Practical significance. The use of additive technologies with the use of domestic high-temperature alloys will significantly accelerate the production of the product, as well as reduce its cost.