00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення інформаційної системи обліку продажів супутніх товарів та наданих послуг в мережах автозаправних комплексів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харченко, Юрій Анатолійович
dc.contributor.author Kharchenko, Yurii
dc.date.accessioned 2020-03-17T08:08:09Z
dc.date.available 2020-03-17T08:08:09Z
dc.date.issued 2019-03
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/179842
dc.identifier DOI 10.30838/ P.ES.2224.260319.183.427
dc.identifier.citation Харченко Ю. А. Удосконалення інформаційної системи обліку продажів супутніх товарів та наданих послуг в мережах автозаправних комплексів / Ю. А. Харченко // Економічний простір. – 2019. – № 143. – С. 183-194. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2943
dc.description.abstract UK: В статті досліджується система управління та обліку інформації проданих товарів та наданих послуг в мережах автозаправних комплексів. Відзначено, що на ринку роздрібного продажу пального загострюється конкуренція. Зараз, коли ціни у всіх операторів майже однакові, важливо підвищити роль сервісу та додаткових послуг, що можуть надаватися на автозаправних комплексах. Актуальність роботи полягає в тому, що під час будівництва крамниць та кафетеріїв на території автозаправних комплексів, необхідно удосконалити існуючі інформаційні та управлінські системи. Автор дослідив перспективи розвитку інфраструктури та ринку паливно-мастильних матеріалів в Україні. Виконано аналіз асортименту різноманітних груп товарів промислово-продовольчих крамниць та функціональних можливостей існуючої інформаційної системи мережі автозаправних комплексів в Полтавській області. Під час дослідження виявлено, що в існуючих інформаційних системах відсутні можливості оперативного управління продажами супутніх товарів і наданими послугами на автозаправних комплексах. Автором запропоновано розробити програмний модуль бази даних та побудувати спеціальний інтерфейс (форми користувача) для удосконалення інформаційної системи управління компанії. Форми, запити та звіти було розроблено для актуальних задач обліку та управління реалізацією супутніх товарів на автозаправних комплексах. Використання подібних програмних модулів значно підвищує оперативність обліку продажів супутніх товарів. Отримані дані можуть використовуватися для обґрунтування управлінських рішень щодо визначення номенклатури та кількості товарів, часу поповнення запасів тощо. Використання сучасних комп’ютерних технологій для обґрунтування управлінських рішень підвищить конкурентоспроможність та фінансову стійкість вітчизняних компаній, операторів ринку роздрібного продажу пального. У майбутньому періоді можна розробити повністю автоматизовану інформаційну систему управління реалізацією товарів та наданими послугами на автозаправних комплексах. en_US
dc.description.abstract EN: Management and accounting information system of sold goods and services provided at filling stations networks has been investigated in the article. It has been noted that competition in the fuel retail market is intensifying. Now, when prices for all operators are almost the same, it is important to increase the role of service and additional services that can be provided at the filling complexes. The work topicality is that during shops construction and cafeterias on the territory of filling stations, it is necessary to improve the existing information management systems. The author investigated infrastructure development prospects and market of fuel and lubricants in Ukraine. Various groups assortment goods at industrial and food stores and existing information system functional capabilities of filling stations network in the Poltava region analysis is carried out. During the research it was revealed that in existing information systems there are no opportunities for operative management associated goods and services rendered at filling stations. To develop a program module database and build a special interface (user form) to improve enterprise information management system is suggested by the author. Forms, inquiries and reports were developed for the actual tasks of accounting and management implementation associated goods at filling stations. Such software modules usage greatly increases the associated goods sales accounting efficiency. The obtained data can be used to substantiate managerial decisions on the definition of goods stock-list and quantity, stocks replenishment time, etc. Modern computer technology usage to substantiate management decisions will increase the competitiveness and financial stability of domestic companies, retail market fuel operators. In the future it is possible to develop a fully automated information management system for goods and services provided at filling stations.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject інформаційна система en_US
dc.subject автозаправний комплекс en_US
dc.subject облік продажів супутніх товарів en_US
dc.subject програмний модуль en_US
dc.subject information system en_US
dc.subject filling complex en_US
dc.subject associated goods sale account en_US
dc.subject software module en_US
dc.title Удосконалення інформаційної системи обліку продажів супутніх товарів та наданих послуг в мережах автозаправних комплексів en_US
dc.title.alternative Associated goods and provided services sale accounts information system improving at the filling station complex network en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу