UK: У даній статті з’ясовані особливості побудови організаційно-економічного
механізму маркетингу на підприємствах промислового виробництва в сучасних
умовах виробничо-ринкового середовища та його удосконалення. Визначено
дефініції організаційно-правового механізму та надано власне трактування
організаційно-економічного механізму маркетингу підприємства. Наведені
основні завдання реалізації ОЕММ підприємствами. Побудовано загальну
структуру ОЕММ промислового підприємства, як засобу його комплексного
маркетингового управління. Запропоновані формули для оцінки економічної
ефективності згідно критерію сукупного суспільного продукту. Визначено, що
успішність виробничо-господарської діяльності значним чином залежна від
виробничих, організаційно-господарських і управлінських структур. При
незначних змінах у структурах виробництва, за умови, що вони не
відображаються в організаційно-господарських структурах, вносяться диспозиції
в систему управління аграрними підприємствами і виникають певні проблеми.
Наголошено, що на підприємствах має бути дотримано структурування планового
забезпечення рішень та даних згідно змісту та масштабу. При плануванні роботи
потібно забезпечити керування розробками виробничих програмних процесів у
межах підприємств зі збутовими програмами та всіма напрямами їх роботи.
Відмічено, що успішність виробничо-господарської діяльності значним чином
залежна від виробничих, організаційно-господарських і управлінських структур.
При незначних змінах у структурах виробництва, за умови, що вони не
відображаються в організаційно-господарських структурах, вносяться диспозиції
в систему управління аграрними підприємствами і виникають певні проблеми.
Через це для узгодження всіх елементів виробничо-господарських процесів
потрібна розробка дієвих організаційно-економічних механізмів управління
підприємствами. Виявлено, що результативність систем управління
підприємствами залежна від функціонувань і застосувань усіх елементів систем
управління – використання обґрунтування з наукової точки зору та передової
методології управлінської сфери, повноти надання інформаційних послуг,
раціональності організаційних структур, кваліфікаційним рівнем управлінського
персоналу та його вмінням вирішувати конкретні управлінські проблеми.
EN: In this article the peculiarities of constructing the organizational and economic
mechanism of marketing at the enterprises of industrial production in the current
conditions of the production-market environment and its improvement are clarified. The
definitions of the organizational and legal mechanism are defined and the own
interpretation of the organizational and economic mechanism of marketing of the
enterprise is provided. The main tasks of implementation of OEMM enterprises are
presented. The general structure of OEMM of the industrial enterprise as a means of its
integrated marketing management is constructed. The proposed formulas for the
estimation of economic efficiency according to the criterion of the aggregate social
product. It is determined that the success of production and economic activity is largely
dependent on production, organizational, economic and management structures. With
minor changes in production structures, provided that they are not reflected in the
organizational and economic structures, dispositions are introduced into the
management system of agrarian enterprises and there are certain problems. It is
emphasized that the enterprises should be structured according to the content and scope of planned provision of solutions and data. When planning work it is necessary to
provide management of development of production software processes within the
enterprises with sales programs and all directions of their work. It is noted that the
success of production and economic activity is largely dependent on production,
organizational, economic and management structures. With minor changes in
production structures, provided that they are not reflected in the organizational and
economic structures, dispositions are introduced into the management system of
agrarian enterprises and there are certain problems. Because of this, for the coordination of all elements of production and economic processes, the development of effective organizational and economic management mechanisms of enterprises is needed. It is revealed that the effectiveness of enterprise management systems is dependent on the functioning and application of all elements of control systems - the use of scientific substantiation and advanced methodology of management, the completeness of providing information services, the rationality of organizational structures, the
qualification level of management personnel and its ability to solve specific managerial
problems.