00 DSpace/Manakin Repository

Формування організаційно-економічного забезпечення системи інтерактивного маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григоренко, Руслан Володимирович
dc.contributor.author Григоренко, Руслан Владимирович
dc.contributor.author Grigorenko, Ruslan
dc.date.accessioned 2020-01-10T07:26:32Z
dc.date.available 2020-01-10T07:26:32Z
dc.date.issued 2019-08
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/21_2019/30.pdf
dc.identifier.citation Григоренко Р. В. Формування організаційно-економічного забезпечення системи інтерактивного маркетингу / Р. В. Григоренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 21. – С. 184-189. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2372
dc.description.abstract UK: У статті пропонується алгоритм застосування інтерактивних каналів взаємозв’язку з клієнтами, якій допоможе автосервісним підприємствам удосконалити свою маркетингову діяльність та підвищити свою конкурентоспроможність. Головне завдання підприємств автосервісу – забезпечувати соціальну й економічну ефективність автомобіля та створювати умови для найповнішого використання його можливостей. Тому ринок України насичений підприємствами автосервісу. З появою Інтернет-технологій конкурентна боротьба стає все більш складною, і пошук та утримання постійних клієнтів перетворюється на щоденну тяжку працю. Тенденції розвитку суспільства свідчать про те, що соціально-економічні зміни суттєво впливають на реакцію споживачів транспортних послуг, і головним питанням автосервісу стає залучення та утримання постійних клієнтів. en_US
dc.description.abstract RU: В статье предлагается алгоритм применения интерактивных каналов взаимосвязи с клиентами, который поможет автосервисным предприятиям усовершенствовать свою маркетинговую деятельность и повысить свою конкурентоспособность. Главная задача предприятий автосервиса – это обеспечивать социальную и экономическую эффективность автомобиля и создавать условия для наиболее полного использования его возможностей. Поэтому рынок Украины насыщен предприятиями автосервиса. С возникновением Интернет-технологий конкурентная борьба становится все более сложной, и поиск и удержание постоянных клиентов превращается в ежедневную тяжелую работу. Тенденции развития общества свидетельствуют о том, что социально-экономические изменения существенно влияют на реакцию потребителей транспортных услуг, и главным вопросом автосервиса становится привлечение и удержание постоянных клиентов.
dc.description.abstract EN: The article proposes an algorithm for the use of interactive channels of communication with customers, which will help car service companies to improve their marketing activities and increase their competitiveness. The main task of the car service companies is to ensure the social and economic efficiency of the car and create conditions for the fullest use of its capabilities. Therefore, the Ukrainian market is full of car service companies. With the advent of Internet technology, competition is becoming more and more complex and the search and retention of regular customers is turning into a hard day's work. Trends in the development of society indicate that socio-economic changes significantly affect the reaction of consumers of transport services and the main issue of the car service is the attraction and maintenance of regular customers. The research of scientific works makes it possible to conclude that interactive marketing is formed on the basis of all Internet technologies of society. But the undeniable theoretical and empirical importance of development and the practical significance of the application of innovative approaches to the analysis of the process of coordination of elements of interactive marketing communications by market actors, as well as insufficient instrumental and methodological development of technologies of rational combination of marketing communications for the effective impact of enterprise communications programs on consumers and partners due to the urgency dissertation research, setting its goals and objectives. Therefore, the article focuses on the formation of organizational and economic provision of the system of interactive marketing, which will enable car service companies to effectively use their potential. Due to the implementation of the proposed algorithm for interactive channels of communication with customers, car service companies will be able to avoid risks in choosing a marketing strategy, expand the target audience and attract new business partners. Consequently, the above arguments in favor of the relevance of the problem chosen by the subject of research, to a sufficient extent, confirm its theoretical significance with a clearly expressed practical orientation.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject інтерактивний маркетинг en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject автосервісні послуги en_US
dc.subject Інтернет en_US
dc.subject интерактивный маркетинг en_US
dc.subject автосервисные услуги en_US
dc.subject Интернет en_US
dc.subject имидж en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject interactive marketing en_US
dc.subject image en_US
dc.subject auto service en_US
dc.subject Internet en_US
dc.title Формування організаційно-економічного забезпечення системи інтерактивного маркетингу en_US
dc.title.alternative Формирование организационно-экономического обеспечения системы интерактивного маркетинга en_US
dc.title.alternative Formation of organizational and economic provision of the system of interactive marketing en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу