UK: Викладено авторське бачення формування маркетинг-логістичних інформаційних систем виробничо-торговельного ланцюга. Досліджено наявні методи накопичення маркетинг-логістичних інформаційних
систем, охарактеризовано типи та принципи інформаційних систем. Запропоновано заходи щодо реалізації маркетинг-логістичних функцій для ефективного вирішення досліджуваного питання.
RU: Изложено авторское видение формирования маркетинг-логистических информационных систем про-
изводственно-торговой цепи. Исследованы существующие методы накопления маркетинг-логистических
информационных систем, охарактеризованы типы и принципы информационных систем. Предложены меры
по реализации маркетинг-логистических функций с целью эффективного решения исследуемого вопроса.
EN: The author's vision for the formation of marketing-logistic information systems of production and trading chain is
presented. The existing methods of accumulation of marketing-logistic information systems, the types and principles
of information systems are described. Proposed measures for the implementation of marketing-logistic functions in
order to effectively address the issue being investigated.