dc.contributor.author |
Трішкіна, Ніна Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Тришкина, Нина Ивановна |
|
dc.contributor.author |
Trishkina, Nina |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-19T07:38:31Z |
|
dc.date.available |
2019-12-19T07:38:31Z |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.citation |
Трішкіна Н. І. Маркетинг-логістичні інформаційні системи виробничо-торговельного ланцюга / Н. І. Трішкіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 176-180. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2268 |
|
dc.description.abstract |
UK: Викладено авторське бачення формування маркетинг-логістичних інформаційних систем виробничо-торговельного ланцюга. Досліджено наявні методи накопичення маркетинг-логістичних інформаційних
систем, охарактеризовано типи та принципи інформаційних систем. Запропоновано заходи щодо реалізації маркетинг-логістичних функцій для ефективного вирішення досліджуваного питання. |
en_US |
dc.description.abstract |
RU: Изложено авторское видение формирования маркетинг-логистических информационных систем про-
изводственно-торговой цепи. Исследованы существующие методы накопления маркетинг-логистических
информационных систем, охарактеризованы типы и принципы информационных систем. Предложены меры
по реализации маркетинг-логистических функций с целью эффективного решения исследуемого вопроса. |
|
dc.description.abstract |
EN: The author's vision for the formation of marketing-logistic information systems of production and trading chain is
presented. The existing methods of accumulation of marketing-logistic information systems, the types and principles
of information systems are described. Proposed measures for the implementation of marketing-logistic functions in
order to effectively address the issue being investigated. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
виробництво |
en_US |
dc.subject |
логістика |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
попит |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.subject |
торгівля |
en_US |
dc.subject |
производство |
en_US |
dc.subject |
логистика |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
предприятие |
en_US |
dc.subject |
спрос |
en_US |
dc.subject |
потребитель |
en_US |
dc.subject |
торговля |
en_US |
dc.subject |
production |
en_US |
dc.subject |
logistics |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
enterprise |
en_US |
dc.subject |
demand |
en_US |
dc.subject |
consumer |
en_US |
dc.subject |
trade |
en_US |
dc.title |
Маркетинг-логістичні інформаційні системи виробничо-торговельного ланцюга |
en_US |
dc.title.alternative |
Маркетинг-логистические информационные системы производственно-торгового цепи |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing-logistic information systems of manufacturing-trading label |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |