DSpace Repository

Маркетинг-логістичні інформаційні системи виробничо-торговельного ланцюга

Show simple item record

dc.contributor.author Трішкіна, Ніна Іванівна
dc.contributor.author Тришкина, Нина Ивановна
dc.contributor.author Trishkina, Nina
dc.date.accessioned 2019-12-19T07:38:31Z
dc.date.available 2019-12-19T07:38:31Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.citation Трішкіна Н. І. Маркетинг-логістичні інформаційні системи виробничо-торговельного ланцюга / Н. І. Трішкіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 176-180. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2268
dc.description.abstract UK: Викладено авторське бачення формування маркетинг-логістичних інформаційних систем виробничо-торговельного ланцюга. Досліджено наявні методи накопичення маркетинг-логістичних інформаційних систем, охарактеризовано типи та принципи інформаційних систем. Запропоновано заходи щодо реалізації маркетинг-логістичних функцій для ефективного вирішення досліджуваного питання. en_US
dc.description.abstract RU: Изложено авторское видение формирования маркетинг-логистических информационных систем про- изводственно-торговой цепи. Исследованы существующие методы накопления маркетинг-логистических информационных систем, охарактеризованы типы и принципы информационных систем. Предложены меры по реализации маркетинг-логистических функций с целью эффективного решения исследуемого вопроса.
dc.description.abstract EN: The author's vision for the formation of marketing-logistic information systems of production and trading chain is presented. The existing methods of accumulation of marketing-logistic information systems, the types and principles of information systems are described. Proposed measures for the implementation of marketing-logistic functions in order to effectively address the issue being investigated.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject виробництво en_US
dc.subject логістика en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject попит en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject торгівля en_US
dc.subject производство en_US
dc.subject логистика en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject предприятие en_US
dc.subject спрос en_US
dc.subject потребитель en_US
dc.subject торговля en_US
dc.subject production en_US
dc.subject logistics en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject demand en_US
dc.subject consumer en_US
dc.subject trade en_US
dc.title Маркетинг-логістичні інформаційні системи виробничо-торговельного ланцюга en_US
dc.title.alternative Маркетинг-логистические информационные системы производственно-торгового цепи en_US
dc.title.alternative Marketing-logistic information systems of manufacturing-trading label en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account