EN: The approach of planning using the Smart Insights RACE Planning Framework is described in the article, the
five main stages as Plan, Reach, Act, Convert, Engage are analysed. The characteristics of digital marketing tools’
groups in each step of RACE and the role of them for digital marketers are given. Essential digital marketing tools
across the RACE Planning Framework are systemized.
UK: У статті описано підхід планування з використанням концепції RACE, проаналізовані п'ять головних
етапів: планування, охоплення, дія, перетворення, залучення. Надані характеристики груп цифрового
маркетингу на кожному етапі RACE та їх роль для цифрових маркетологів. Систематизовано основні
інструменти цифрового маркетингу в рамках планування RACE.
RU: В статье описан подход планирования с использованием концепции RACE, проанализированы пять
главных этапов: планирование, охват, действие, преобразование, вовлечение. Даны характеристики
групп цифрового маркетинга на каждом этапе RACE и их роль для цифровых маркетологов. Систематизированы основные инструменты цифрового маркетинга в рамках планирования RACE.