dc.contributor.author |
Кукліна, Тетяна Сергіївна |
|
dc.contributor.author |
Куклина, Татьяна Сергеевна |
|
dc.contributor.author |
Kuklina, Tetiana |
|
dc.contributor.author |
Зайцева, Валентина Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Зайцева, Валентина Николаевна |
|
dc.contributor.author |
Zaitseva, Valentyna |
|
dc.contributor.author |
Корнієнко, Ольга Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Корниенко, Ольга Николаевна |
|
dc.contributor.author |
Korniienko, Olha |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-28T08:20:10Z |
|
dc.date.available |
2019-11-28T08:20:10Z |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.citation |
Кукліна Т. С. Формування іміджу України шляхом розвитку її регіонів /Т. С. Кукліна, В. М. Зайцева, О. М. Корніенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 66-70. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2091 |
|
dc.description.abstract |
UK: Імідж регіону є пріоритетним напрямом розвитку держави загалом. Формування іміджу проходить че-
рез його складники, і кожен регіон виокремлює найбільш значущі для себе. Туристично-інформаційні цен-
три в кожному регіоні допомагають потенційному туристу або інвестору більше дізнатися про можли-
вості області, напрями туристичної діяльності тощо. |
en_US |
dc.description.abstract |
RU: Имидж региона является приоритетом для развития государства в целом. Формирование образа про-
ходит через его составляющие, и каждая область выделяет наиболее значимую для себя. Туристические
информационные центры в каждом регионе помогают потенциальным туристам или инвесторам
узнать больше о возможностях региона, направлении туристической деятельности и тому подобное. |
|
dc.description.abstract |
EN: The image of the region is a priority for the development of the state as a whole. The formation of the image
passes through its components and each region allocates the most significant for itself. Tourist information centers
in each region help potential tourists |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
регіон |
en_US |
dc.subject |
імідж |
en_US |
dc.subject |
потенціал розвитку |
en_US |
dc.subject |
складник |
en_US |
dc.subject |
бренд |
en_US |
dc.subject |
регион |
en_US |
dc.subject |
имидж |
en_US |
dc.subject |
потенциал развития |
en_US |
dc.subject |
составляющая |
en_US |
dc.subject |
region |
en_US |
dc.subject |
image |
en_US |
dc.subject |
development potential |
en_US |
dc.subject |
component |
en_US |
dc.subject |
brand |
en_US |
dc.title |
Формування іміджу України шляхом розвитку її регіонів |
en_US |
dc.title.alternative |
Формирование имиджа Украины путем развития ее регионов |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of image of Ukraine through the development of its regions |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |