00 DSpace/Manakin Repository

Теоретико-методологічний підхід до категорії «освіта для дорослих» в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ольшевський, Владзімеж
dc.contributor.author Ольшевский, Владзимеж
dc.contributor.author Olshevskyi, Vladzimezh
dc.date.accessioned 2019-11-27T11:36:02Z
dc.date.available 2019-11-27T11:36:02Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/91.pdf
dc.identifier.citation Ольшевський Владзімеж Теоретико-методологічний підхід до категорії «освіта для дорослих» в Україні / Владзімеж Ольшевський // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 517-521. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2079
dc.description.abstract UK: У статті автором розглянуто концепцію освіти для дорослих через призму післядипломної освіти. З одного боку, автор вказує на ототожнення цього поняття із категорією «післядипломна освіта», а з другого – поєднує освіту для дорослих із післявишівською освітою, підвищенням кваліфікації, неперервною освітою, освітою впродовж життя (lifelong education) тощо. Автором зроблено висновок, що у структурі послуг, що надаються підрозділами післядипломної освіти у вітчизняних вищих навчальних закладах, в Україні переважає надання другої вищої освіти. Незважаючи на те, що післядипломна освіта створює умови для постійного розвитку особистості, дає змогу подолати розрив між здобутими у вищому навчальному закладі знаннями та новими вимогами сьогодення, автором доведено, що Україна не має системи освіти для дорослих у загальновідомому розумінні, оскільки вона не повністю виконує функції неперервної освіти. en_US
dc.description.abstract RU: В статье автором рассмотрена концепция образования для взрослых через призму последипломного образования. С одной стороны, автор указывает на отождествление этого понятия с категорией «последипломное образование», а с другой – объединяет образование для взрослых с послевузовским образованием, повышением квалификации, непрерывным образованием, образованием в течение жизни (lifelong education) и др. Автором сделан вывод, что в структуре услуг, предоставляемых подразделениями последипломного образования в отечественных высших учебных заведениях, в Украине преобладает предоставление второго высшего образования. Несмотря на то, что последипломное образование создает условия для постоянного развития личности, позволяет преодолеть разрыв между полученными в вузе знаниями и новыми требованиями современности, автором доказано, что Украина не имеет системы образования для взрослых в общеизвестном смысле, поскольку она не полностью выполняет функции непрерывного образования
dc.description.abstract EN: In the scientific article the concept of adult education through the prism of postgraduate education is considered by the author. On the one hand, the author points to the identification of this concept with the category postgraduate education, and on the other hand, it combines education for adults with post-graduate education, advanced training, lifelong education etc. The author concludes that in the structure of services provided by postgraduate education units in state higher education institutions, the provision of the second higher education is dominant in Ukraine. Despite the fact that postgraduate education creates conditions for the continuous development of the individual, it allows to overcome the gap between the knowledge acquired in higher educational institutions and the new requirements of the present. It is proved by the author that Ukraine does not have a system of education for adults in the general sense, since it does not fully perform the functions lifelong education education.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject освіта для дорослих en_US
dc.subject післядипломна освіта en_US
dc.subject концепція освіти en_US
dc.subject підвищення кваліфікації en_US
dc.subject неперервна освіта en_US
dc.subject образование en_US
dc.subject образование для взрослых en_US
dc.subject последипломное образование en_US
dc.subject концепция образования en_US
dc.subject повышения квалификации en_US
dc.subject непрерывное образование en_US
dc.subject education en_US
dc.subject adult education en_US
dc.subject postgraduate education en_US
dc.subject concept of education en_US
dc.subject advanced training en_US
dc.subject lifelong education. en_US
dc.title Теоретико-методологічний підхід до категорії «освіта для дорослих» в Україні en_US
dc.title.alternative Теоретико-методологический подход к категории «образование для взрослых» в Украине en_US
dc.title.alternative Theoretical-methodological approach to category “education for adults” in Ukraine en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу