dc.contributor.author |
Ор'єва, Катерина Валеріївна |
|
dc.contributor.author |
Орьева, Екатерина Валериевна |
|
dc.contributor.author |
Orieva, Kateryna |
|
dc.contributor.author |
Крамаренко, Аліса Василівна |
|
dc.contributor.author |
Крамаренко, Алиса Васильевна |
|
dc.contributor.author |
Kramarenko, Alysa |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-27T07:24:03Z |
|
dc.date.available |
2019-09-27T07:24:03Z |
|
dc.date.issued |
2016-08 |
|
dc.identifier |
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/27.pdf |
|
dc.identifier.citation |
Ор’єва К. В. Актуальність та можливості впровадження моделей управління змінами в діяльності малих рекламних підприємств України / К. В. Ор’єва, А. В. Крамаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 131-133. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1491 |
|
dc.description.abstract |
UK: У статті проаналізовано проблеми впровадження змін у діяльності малих рекламних українських підприємств. Досліджено наявні елементи управління змінами в системі менеджменту малих рекламних підприємств України, а також можливості впровадження моделі управління змінами ADKAR у діяльності малих рекламних підприємств України для підвищення успішності проведення змін. |
en_US |
dc.description.abstract |
RU: В статье проанализированы проблемы осуществления изменений в деятельности малых рекламных украинских предприятий. Исследованы имеющиеся элементы управления изменениями в системе менеджмента малых рекламных предприятий Украины, а также возможности внедрения модели управления изменениями ADKAR в деятельности малых рекламных предприятий Украины для повышения успешности проведения изменений. |
|
dc.description.abstract |
EN: The problems of realization of changes are analysed in activity of the small advertising Ukrainian enterprises. Present custom changes controls are investigational in the system of management of small advertising enterprises of Ukraine. Possibilities of introduction of case the changes of ADKAR frame are investigational in activity of small advertising enterprises of Ukraine for the increase of success of realization of changes. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
малі рекламні підприємства |
en_US |
dc.subject |
управління змінами |
en_US |
dc.subject |
моделі змін |
en_US |
dc.subject |
модель змін ADKAR |
en_US |
dc.subject |
спротив змінам |
en_US |
dc.subject |
підтримка змін |
en_US |
dc.subject |
малые рекламные предприятия |
en_US |
dc.subject |
управление изменениями |
en_US |
dc.subject |
модели изменений |
en_US |
dc.subject |
модель изменений ADKAR |
en_US |
dc.subject |
сопротивление изменениям |
en_US |
dc.subject |
поддержка изменений |
en_US |
dc.subject |
small-scale advertising enterprises |
en_US |
dc.subject |
changes management |
en_US |
dc.subject |
models of changes |
en_US |
dc.subject |
model of changes ADKAR |
en_US |
dc.subject |
resistance to the changes |
en_US |
dc.subject |
support of changes |
en_US |
dc.title |
Актуальність та можливості впровадження моделей управління змінами в діяльності малих рекламних підприємств України |
en_US |
dc.title.alternative |
Актуальность и возможности внедрения моделей управления изменениями в деятельности малых рекламных предприятий Украины |
en_US |
dc.title.alternative |
Actuality and implementation possibilities of changes management model in activity of small-scale advertising enterprises of Ukraine |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |