DSpace Repository

Актуальність та можливості впровадження моделей управління змінами в діяльності малих рекламних підприємств України

Show simple item record

dc.contributor.author Ор'єва, Катерина Валеріївна
dc.contributor.author Орьева, Екатерина Валериевна
dc.contributor.author Orieva, Kateryna
dc.contributor.author Крамаренко, Аліса Василівна
dc.contributor.author Крамаренко, Алиса Васильевна
dc.contributor.author Kramarenko, Alysa
dc.date.accessioned 2019-09-27T07:24:03Z
dc.date.available 2019-09-27T07:24:03Z
dc.date.issued 2016-08
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/27.pdf
dc.identifier.citation Ор’єва К. В. Актуальність та можливості впровадження моделей управління змінами в діяльності малих рекламних підприємств України / К. В. Ор’єва, А. В. Крамаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 131-133. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1491
dc.description.abstract UK: У статті проаналізовано проблеми впровадження змін у діяльності малих рекламних українських підприємств. Досліджено наявні елементи управління змінами в системі менеджменту малих рекламних підприємств України, а також можливості впровадження моделі управління змінами ADKAR у діяльності малих рекламних підприємств України для підвищення успішності проведення змін. en_US
dc.description.abstract RU: В статье проанализированы проблемы осуществления изменений в деятельности малых рекламных украинских предприятий. Исследованы имеющиеся элементы управления изменениями в системе менеджмента малых рекламных предприятий Украины, а также возможности внедрения модели управления изменениями ADKAR в деятельности малых рекламных предприятий Украины для повышения успешности проведения изменений.
dc.description.abstract EN: The problems of realization of changes are analysed in activity of the small advertising Ukrainian enterprises. Present custom changes controls are investigational in the system of management of small advertising enterprises of Ukraine. Possibilities of introduction of case the changes of ADKAR frame are investigational in activity of small advertising enterprises of Ukraine for the increase of success of realization of changes.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject малі рекламні підприємства en_US
dc.subject управління змінами en_US
dc.subject моделі змін en_US
dc.subject модель змін ADKAR en_US
dc.subject спротив змінам en_US
dc.subject підтримка змін en_US
dc.subject малые рекламные предприятия en_US
dc.subject управление изменениями en_US
dc.subject модели изменений en_US
dc.subject модель изменений ADKAR en_US
dc.subject сопротивление изменениям en_US
dc.subject поддержка изменений en_US
dc.subject small-scale advertising enterprises en_US
dc.subject changes management en_US
dc.subject models of changes en_US
dc.subject model of changes ADKAR en_US
dc.subject resistance to the changes en_US
dc.subject support of changes en_US
dc.title Актуальність та можливості впровадження моделей управління змінами в діяльності малих рекламних підприємств України en_US
dc.title.alternative Актуальность и возможности внедрения моделей управления изменениями в деятельности малых рекламных предприятий Украины en_US
dc.title.alternative Actuality and implementation possibilities of changes management model in activity of small-scale advertising enterprises of Ukraine en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account