dc.contributor.author |
Какун, Олександр |
|
dc.contributor.other |
Колеснікова, Тетяна Миколаївна (науковий керівник) |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-18T09:18:47Z |
|
dc.date.available |
2024-12-18T09:18:47Z |
|
dc.date.issued |
2023-03 |
|
dc.identifier.citation |
Какун О. Дослідження впливу механічних втрат на паливну економічність класичного та безшатунного двигуна внутрішнього згоряння / О. Какун; наук. керівник: Т. М. Колеснікова // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 508-511 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14273 |
|
dc.description.abstract |
UK: Найближчим часом поршневі двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ)
не втратять свого домінуючого положення в силових установках
транспортних засобів. У зв'язку з цим продовжує залишатися актуальною
проблема підвищення їх енергетичних та економічних показників.
Одним з надважливих шляхів поліпшення характеристик поршневих
ДВЗ є роботи по зменшенню рівня механічних втрат, що дозволяють
підвищити паливну економічність і збільшити ефективну потужність
двигуна.
Загальна методика досліджень механічних втрат передбачає розробку
емпіричних формул на підставі даних експериментів та одержання оцінки
внесків складових механічних втрат на показники двигуна в цілому. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
uk_UA |
dc.subject |
поршневі двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ) |
uk_UA |
dc.subject |
дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
вплив |
uk_UA |
dc.subject |
паливна економність |
uk_UA |
dc.subject |
дослідження втрат |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження впливу механічних втрат на паливну економічність класичного та безшатунного двигуна внутрішнього згоряння |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |