00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москальов, Максим
dc.contributor.other Васильчак, Світлана Василівна (керівник)
dc.date.accessioned 2024-09-05T07:54:34Z
dc.date.available 2024-09-05T07:54:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Москальов М. Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Москальов ; керівник С. В. Васильчак. – Дніпро, 2023. – 109 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13572
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject просування продукції uk_UA
dc.subject методи просування uk_UA
dc.subject оборотні активи uk_UA
dc.subject аналіз uk_UA
dc.title Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу