00 DSpace/Manakin Repository
075 Маркетинг
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Кваліфікаційні роботи студентів
→
Кваліфікаційні роботи магістрів
→
2023
→
075 Маркетинг
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг
Перегляд по
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Пошук по цій колекції:
Останні додані
Стратегія просування інтернет-магазину Юкар
Обух, Василь
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Управління маркетинговою діяльністю банку
Махортов, Євгеній
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Мерчандайзинг у діяльності торговельної організації
Легка, Аліна
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Управління продажами в мережевій торгівлі на прикладі ТОВ «Юкар ЛТД»
Кузніцов, Андрій
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Маркетингові стратегії підприємств роздрібної торгівлі
Круглікова, Олександра
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Маркетинговий комплекс туристичної агенції
Кононенко, Дмитро
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок
Кіпоренко, Е.
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконалення
Захарченко, Володимир
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Стратегічне планування збуту продукції підприємства
Булинін, Сергій
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Вдосконалення системи збуту в маркетинговій діяльності торгівельного підприємства
Висоцька, Катерина
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства
Білецький, Олег
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Формування брендингової політики як чинник розвитку маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості
Артеменко, Валерій
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Управління комплексом маркетингу підприємства
Бігдан, Дмитро
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2023
)
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися
Discover
Автор
Артеменко, Валерій (1)
Булинін, Сергій (1)
Бігдан, Дмитро (1)
Білецький, Олег (1)
Висоцька, Катерина (1)
Захарченко, Володимир (1)
Кононенко, Дмитро (1)
Круглікова, Олександра (1)
Кузніцов, Андрій (1)
Кіпоренко, Е. (1)
... View More
Тема
маркетинг (8)
підприємство (5)
аналіз (3)
маркетингова діяльність (3)
комплекс маркетингу (2)
конкурентоспроможність (2)
маркетингова стратегія (2)
реклама (2)
стратегія (2)
управління (2)
... View More
Date Issued
2023 (13)
Has File(s)
Yes (13)
RSS Feeds
RSS 1.0
RSS 2.0
Atom