00 DSpace/Manakin Repository

Реклама як інструмент маркетингових комунікацій підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волченко, Дмитро
dc.contributor.other Верхоглядова, Наталя Ігорівна (керівник)
dc.date.accessioned 2024-09-04T09:33:12Z
dc.date.available 2024-09-04T09:33:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Волченко Д. Реклама як інструмент маркетингових комунікацій підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Дмитро Волченко ; керівник Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2023. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13537
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject фінансові показники uk_UA
dc.subject аналіз uk_UA
dc.title Реклама як інструмент маркетингових комунікацій підприємства uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу