DSpace Repository
075 Маркетинг
Login
українська
English
DSpace Home
→
Кваліфікаційні роботи студентів
→
Кваліфікаційні роботи магістрів
→
2024
→
075 Маркетинг
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг
Browse by
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Search within this collection:
Recent Submissions
Маркетинг в електронній комерції: ключові аспекти та особливості
Антонова, Олександра
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Статус С»)
Біляєв, Олександр
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Організація служби маркетингу на підприємстві
Онищенко, Вікторія
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Маркетингові цінові стратегії підприємства
Назарчук, Дар’я
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Розвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім»)
Кадук, Максим
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Формування рекламної кампнанії для підприємтва
Денисова, Ольга
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio
Болгов, Максим
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Оцінка конкурентоспроможності продукції та підприємства на основі бенчмаркінгового аналізу
Білогор, Дарина
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Формування комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві
Бадовська, Дар’я
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду
Чеберячко, Анастасія
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Дослідження стану та перспектив життєвого циклу товарів підприємства
Лісовенко, Данило
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Маркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілів
Федорченко, Ігор
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Управління асортиментною політикою підприємства
Мороз, Віталій
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Стратегічний аналіз конкурентоспроможності ПАТ «Дніпропетровський стрілочний завод»
Железньов, Олександр
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”)
Сподін, Андрій
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Інтернет-маркетинг в туристичній сфері
Скрильникова, Анастасія
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Формування маркетингової стратегії в інтернет-середовищі (на прикладі ПП «Астрая»)
Серебреннікова, Ірина
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Роль веб-дизайну в системі Інтернет-маркетингу
Никитюк, Аліса
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Вплив контент-маркетингу в SMM на залученість аудиторії
Жильцова, Тамара
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Ав трейд»)
Дем’яненко, Микола
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
View more
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Discover
Author
Антонова, Олександра (1)
Бадовська, Дар’я (1)
Бардаченко, Вячеслав (1)
Болгов, Максим (1)
Борисов, Максим (1)
Білогор, Дарина (1)
Біляєв, Олександр (1)
Герасименко, Олександр (1)
Голосной, Владислав (1)
Гунько, Дмитро (1)
... View More
Subject
нерухомість (14)
маркетинг (12)
управління нерухомістю (11)
життєвий цикл (8)
девелопмент (6)
ефективність (6)
управління (5)
маркетингова стратегія (4)
ринок (4)
ринок нерухомості (4)
... View More
Date Issued
2024 (47)
Has File(s)
Yes (47)
RSS Feeds
RSS 1.0
RSS 2.0
Atom