DSpace Repository
Recently added
Login
українська
English
DSpace Home
→
Кваліфікаційні роботи студентів
→
Кваліфікаційні роботи магістрів
→
2024
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 47
Next Page
Маркетинг в електронній комерції: ключові аспекти та особливості
Антонова, Олександра
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Статус С»)
Біляєв, Олександр
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Організація служби маркетингу на підприємстві
Онищенко, Вікторія
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Маркетингові цінові стратегії підприємства
Назарчук, Дар’я
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Розвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім»)
Кадук, Максим
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Формування рекламної кампнанії для підприємтва
Денисова, Ольга
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio
Болгов, Максим
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Оцінка конкурентоспроможності продукції та підприємства на основі бенчмаркінгового аналізу
Білогор, Дарина
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Формування комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві
Бадовська, Дар’я
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду
Чеберячко, Анастасія
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Дослідження стану та перспектив життєвого циклу товарів підприємства
Лісовенко, Данило
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Маркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілів
Федорченко, Ігор
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Управління асортиментною політикою підприємства
Мороз, Віталій
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Стратегічний аналіз конкурентоспроможності ПАТ «Дніпропетровський стрілочний завод»
Железньов, Олександр
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”)
Сподін, Андрій
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Інтернет-маркетинг в туристичній сфері
Скрильникова, Анастасія
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Формування маркетингової стратегії в інтернет-середовищі (на прикладі ПП «Астрая»)
Серебреннікова, Ірина
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Роль веб-дизайну в системі Інтернет-маркетингу
Никитюк, Аліса
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Вплив контент-маркетингу в SMM на залученість аудиторії
Жильцова, Тамара
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Ав трейд»)
Дем’яненко, Микола
(
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
,
2024
)
Now showing items 1-20 of 47
Next Page
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register