dc.contributor.author |
Орленко, Олена Владиславівна |
|
dc.contributor.author |
Орленко, Елена Владиславовна |
|
dc.contributor.author |
Orlenko, Olena |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-09T12:07:11Z |
|
dc.date.available |
2019-09-09T12:07:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-12 |
|
dc.identifier |
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/16.pdf |
|
dc.identifier.citation |
Орленко О. В. Туризм як стратегічний мультиплікатор розвитку готельно-ресторанного бізнесу / О. В. Орленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 86-89. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1307 |
|
dc.description.abstract |
UK: Стаття присвячена аналізу ефективності туристичного мультиплікатора як показника економічного впливу туризму і можливості його застосування для оцінки економічного вкладу в розвиток готельно-ресторанного бізнесу. Туристичний мультиплікатор також є індикатором результатів економічної діяльності готельної та ресторанної галузі й короткострокових економічних ефектів, викликаних змінами рівня розвитку туризму. |
en_US |
dc.description.abstract |
RU: Статья посвящена анализу эффективности туристского мультипликатора как показателя экономического влияния туризма и возможности его применения для оценки экономического вклада в развитие гостинично-ресторанного бизнеса. Туристский мультипликатор также является индикатором результатов экономической деятельности гостиничной и ресторанной отрасли и краткосрочных экономических эффектов, вызванных изменениями уровня развития туризма. |
|
dc.description.abstract |
EN: The article deals with the analysis of the efficiency of a tourist multiplier as a factor of economic influence of tourism and possibilities of its use for the evaluation of economic contribution to the development of hotel and restaurant business. A tourist multiplier is also an indicator of the results of economic activity of hotel and restaurant industry and short-term economic benefits caused by changes in the tourism development level. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
мультиплікатор |
en_US |
dc.subject |
готельно-ресторанний бізнес |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
інвестиційна політика |
en_US |
dc.subject |
зайнятість |
en_US |
dc.subject |
мультипликатор, |
en_US |
dc.subject |
гостинично-ресторанний бизнес |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
инвестиционная политика |
en_US |
dc.subject |
занятость |
en_US |
dc.subject |
multiplier |
en_US |
dc.subject |
hotel and restaurant business |
en_US |
dc.subject |
tourism |
en_US |
dc.subject |
investment policy |
en_US |
dc.subject |
employment |
en_US |
dc.title |
Туризм як стратегічний мультиплікатор розвитку готельно-ресторанного бізнесу |
en_US |
dc.title.alternative |
Туризм как стратегический мультипликатор развития гостинично-ресторанного бизнеса |
en_US |
dc.title.alternative |
Tourism as a strategic multiplier of hotel and restaurant business development |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |