00 DSpace/Manakin Repository

Розробка маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Інтеркерама» на українському ринку будівельних матеріалів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Старов, Микола
dc.contributor.other Свічкар, Наталія Михайлівна (керівник)
dc.date.accessioned 2024-05-15T08:13:47Z
dc.date.available 2024-05-15T08:13:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Старов М. Розробка маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Інтеркерама» на українському ринку будівельних матеріалів : магіст. робота : 075 Маркетинг / Микола Старов ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2023. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12953
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" uk_UA
dc.subject керамічна галузь uk_UA
dc.subject конкурентні переваги uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject ринок будівельних матеріалів uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.title Розробка маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Інтеркерама» на українському ринку будівельних матеріалів uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу