UK: У статті розглянуто теоретичні основи розуміння поняття «залученість персоналу» як напрямку управління персоналом підприємства, визначене поняття «залученість» та фактори, що впливають на підвищення рівня залученості працівників для забезпечення ефективності праці та бізнес-результатів
підприємства, визначені основні характеристики залученості персоналу, внесено пропозиції щодо розвитку залученості персоналу в сфері фінансового обслуговування.
RU: В статье рассмотрены теоретические основы относительно понятия «вовлеченность персонала» как направления управления персоналом предприятия, определено понятие «вовлеченность» и факторы, влияющие на повышение уровня вовлеченности персонала для обеспечения эффективности работы
и бизнес-результатов предприятия, определены основные характеристики вовлеченности персонала, внесены предложения по развитию вовлеченности персонала в сфере финансового обслуживан
EN: The article considers the theoretical foundations on the concept of «employee engagement» as areas of personnel management in the enterprise, defines the notion of «engagement» and the factors influencing the increase in the level of engagement of staff to ensure operational efficiency and business results of the company, the main features of employee engagement, the proposals for the development of employee engagement in financial services.