DSpace Repository

Сучасні підходи до управління бізнес-процесами на підприємстві на основі CRM-системи

Show simple item record

dc.contributor.author Клімова, Олена Ігорівна
dc.contributor.author Климова, Елена Игоревна
dc.contributor.author Klimova, Olena
dc.date.accessioned 2019-08-29T11:39:31Z
dc.date.available 2019-08-29T11:39:31Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier.citation Клімова О. І. Сучасні підходи до управління бізнес-процесами на підприємстві на основі CRM-системи / О. І. Клімова // Східна Европа: економіка, бізнес та управління. - 2017. - № 7. - С. 78-83. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1250
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто еволюційні процеси впровадження СRМ-системи на підприємстві. Проаналізовано основні функції, які виконує така система. Надано характеристику основних модулів, із яких складаються сучасні системи СRМ, а також визначено їхні функції. Запропоновано низку інструментів, якими підтримується СRМ-стратегія. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрены эволюционные процессы внедрения СRМ-системы на предприятии. Проанализированы основные функции, которые выполняет такая система. Дана характеристика основных модулей, из которых состоят современные системы СRМ, а также определены их функции. Предложен ряд инструментов, которыми поддерживается СRМ-стратегия.
dc.description.abstract EN: The paper considers evolutionary processes of implementation the Customer Relationship Management СRМ-system at the enterprise. The main functions of this system analyzed. The basic modules of modern СRМ-systems characterized, and their functions identified. A number of tools supporting СRМ-strategy proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject управління взаємовідносинами en_US
dc.subject клієнтоорієнтований підхід en_US
dc.subject лояльність en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject обслуговування en_US
dc.subject СRМ-стратегія en_US
dc.subject бізнес en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject управление взаимоотношениями en_US
dc.subject клиентоориентированный подход en_US
dc.subject лояльность en_US
dc.subject потребитель en_US
dc.subject обслуживание en_US
dc.subject СRМ-стратегия en_US
dc.subject бизнес en_US
dc.subject эффективность en_US
dc.subject relationship management en_US
dc.subject customer-oriented approach en_US
dc.subject loyalty en_US
dc.subject customer en_US
dc.subject service en_US
dc.subject СRМ-strategy en_US
dc.subject business en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.title Сучасні підходи до управління бізнес-процесами на підприємстві на основі CRM-системи en_US
dc.title.alternative Современные подходы к управлению бизнесс-процессами на предприятии на основе CRM-системы en_US
dc.title.alternative Modern approaches to managing business processes of the enterprise based on the CRM-system en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account