dc.contributor.author |
Клімова, Олена Ігорівна |
|
dc.contributor.author |
Климова, Елена Игоревна |
|
dc.contributor.author |
Klimova, Olena |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-29T11:39:31Z |
|
dc.date.available |
2019-08-29T11:39:31Z |
|
dc.date.issued |
2017-03 |
|
dc.identifier.citation |
Клімова О. І. Сучасні підходи до управління бізнес-процесами на підприємстві на основі CRM-системи / О. І. Клімова // Східна Европа: економіка, бізнес та управління. - 2017. - № 7. - С. 78-83. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1250 |
|
dc.description.abstract |
UK: У статті розглянуто еволюційні процеси впровадження СRМ-системи на підприємстві. Проаналізовано основні функції, які виконує така система. Надано характеристику основних модулів, із яких складаються сучасні системи СRМ, а також визначено їхні функції. Запропоновано низку інструментів, якими
підтримується СRМ-стратегія. |
en_US |
dc.description.abstract |
RU: В статье рассмотрены эволюционные процессы внедрения СRМ-системы на предприятии. Проанализированы основные функции, которые выполняет такая система. Дана характеристика основных модулей, из которых состоят современные системы СRМ, а также определены их функции. Предложен ряд
инструментов, которыми поддерживается СRМ-стратегия. |
|
dc.description.abstract |
EN: The paper considers evolutionary processes of implementation the Customer Relationship Management СRМ-system at the enterprise. The main functions of this system analyzed. The basic modules of modern СRМ-systems characterized, and their functions identified. A number of tools supporting СRМ-strategy proposed. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
управління взаємовідносинами |
en_US |
dc.subject |
клієнтоорієнтований підхід |
en_US |
dc.subject |
лояльність |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.subject |
обслуговування |
en_US |
dc.subject |
СRМ-стратегія |
en_US |
dc.subject |
бізнес |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
управление взаимоотношениями |
en_US |
dc.subject |
клиентоориентированный подход |
en_US |
dc.subject |
лояльность |
en_US |
dc.subject |
потребитель |
en_US |
dc.subject |
обслуживание |
en_US |
dc.subject |
СRМ-стратегия |
en_US |
dc.subject |
бизнес |
en_US |
dc.subject |
эффективность |
en_US |
dc.subject |
relationship management |
en_US |
dc.subject |
customer-oriented approach |
en_US |
dc.subject |
loyalty |
en_US |
dc.subject |
customer |
en_US |
dc.subject |
service |
en_US |
dc.subject |
СRМ-strategy |
en_US |
dc.subject |
business |
en_US |
dc.subject |
efficiency |
en_US |
dc.title |
Сучасні підходи до управління бізнес-процесами на підприємстві на основі CRM-системи |
en_US |
dc.title.alternative |
Современные подходы к управлению бизнесс-процессами на предприятии на основе CRM-системы |
en_US |
dc.title.alternative |
Modern approaches to managing business processes of the enterprise based on the CRM-system |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |