DSpace Repository

Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконалення

Show simple item record

dc.contributor.author Захарченко, Володимир
dc.contributor.other Мойсеєнко, Ірина Павлівна (керівник)
dc.date.accessioned 2024-04-04T07:14:23Z
dc.date.available 2024-04-04T07:14:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Захарченко В. Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / Володимир Захарченко ; керівник І. П. Мойсеєнко. – Дніпро, 2023. – 132 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12501
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" uk_UA
dc.subject маркетингова комунікаційна політика uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject інструменти маркетингу uk_UA
dc.subject канали розподілу продукції uk_UA
dc.title Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконалення uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account