DSpace Repository

Формування брендингової політики як чинник розвитку маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості

Show simple item record

dc.contributor.author Артеменко, Валерій
dc.contributor.other Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
dc.date.accessioned 2024-03-12T07:29:29Z
dc.date.available 2024-03-12T07:29:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Артеменко В. Формування брендингової політики як чинник розвитку маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості : магіст. робота : 075 Маркетинг / Валерій Артеменко ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2023. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12255
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject брендингові стратегії uk_UA
dc.subject брендингоформуючі ініціативи uk_UA
dc.subject брендингова політика uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.title Формування брендингової політики як чинник розвитку маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account