Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Прокоф'єва, Катерина Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Prokofieva, Kateryna | |
dc.contributor.author | Складановська, Марина Григорівна | |
dc.contributor.author | Skladanovska, Maryna | |
dc.date.accessioned | 2024-02-16T09:10:41Z | |
dc.date.available | 2024-02-16T09:10:41Z | |
dc.date.issued | 2013-07 | |
dc.identifier | http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/38642/35017 | |
dc.identifier.citation | Прокоф’єва К. А. Самостійна робота студентів у сучасній вищій школі / К. А. Прокоф’єва, М. Г. Складановська // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2013. - № 6. - С. 51-54 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12116 | |
dc.description.abstract | UK: Наведено аналіз психолого-педагогічних чинників ефективності самоосвітньої діяльності особистості. Адже знання, що не стали об'єктом власної діяльності, не можуть вважатися дійсним надбанням людини. | uk_UA |
dc.description.abstract | EN: The article presents the analysis of psychological and pedagogical factors of the effectiveness of self-educational activity of the person. After all, the knowledge that does not become the subject of his own activity, may not be considered valid possession of man. | |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | uk_UA |
dc.subject | learning activity | uk_UA |
dc.subject | self-education | uk_UA |
dc.subject | cognitive motivation | uk_UA |
dc.subject | independenc | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна мотивація | uk_UA |
dc.subject | самостійність | uk_UA |
dc.title | Самостійна робота студентів у сучасній вищій школі | uk_UA |
dc.title.alternative | Independent work of students in modern higher education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |