DSpace Repository

Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі: адаптація інструментів та їх впровадження

Show simple item record

dc.contributor.author Даниленко, Марія Іванівна
dc.contributor.author Danylenko, Mariia
dc.date.accessioned 2024-02-12T11:05:28Z
dc.date.available 2024-02-12T11:05:28Z
dc.date.issued 2016-08
dc.identifier http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/112/15.pdf
dc.identifier.citation Даниленко М. І. Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі: адаптація інструментів та їх впровадження / М. І. Даниленко // Економічний простір. – 2016. – № 112. – С. 140-149 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12056
dc.description.abstract UK: В умовах інтернетизації суспільства та бізнесу основою оптимізації маркетингової діяльності підприємств готельного господарства стає впровадження інтернет-маркетингу. Адекватний вибір інструментів інтернетмаркетингу та їх адаптація до складових маркетингової політики є важливими завданнями теоретичного та прикладного характеру. Встановлено високу адаптивність інструментів інтернет-маркетингу до досліджуваної сфери. Розроблено схему перетину інструментів інтернет-маркетингу та складових маркетингової політики, з урахуванням специфічних для готельного бізнесу інструментів. Запропоновано класифікацію інструментів інтернет-маркетингу підприємств готельного господарства. Виявлено мультифункціональність інструментів інтернет-маркетингу, вибір яких пояснює унікальність інтернетмаркетингу на кожному окремому підприємстві. Виокремлено етапи впровадження інтернет-маркетингу та встановлено, що вибір його основних інструментів характеризується циклічністю, є фундаментальною складовою впровадження системи та основним резервом оптимізації інтернет-маркетингу. uk_UA
dc.description.abstract EN: In conditions of society and business connectedness the foundation of hotel industry enterprises optimize marketing activities is the introduction of Internet marketing. The adequate selection of tools for Internet marketing and their adaptation to the components of marketing policy are important tasks of theoretical and applied nature. The high adaptability Internet Marketing tools to the investigated areas has been applied. The scheme of crossing between Internet marketing tools and the components of marketing policy has been created, taking into account the specific hotel business tools. The classification Internet marketing tools for hotel industry enterprises has been proposed. Multifunctioning of the Internet marketing tools has been discovered, the choice of which explains the uniqueness of Internet marketing in each company. The stages of the implementation of the Internet marketing have been determined. It has been founded that the choice of main Internet marketing tools is a fundamental component of the system implementation and main reserve of the Internet marketing optimization
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject готельний бізнес uk_UA
dc.subject інструменти інтернет-маркетингу uk_UA
dc.subject підприємства готельного господарства uk_UA
dc.subject маркетингова політика uk_UA
dc.subject hotel business uk_UA
dc.subject marketing policy uk_UA
dc.subject hotel enterprises uk_UA
dc.subject Internet marketing uk_UA
dc.subject Internet marketing tools uk_UA
dc.title Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі: адаптація інструментів та їх впровадження uk_UA
dc.title.alternative Internet marketing in hotel business: adaptation of tools and their implementation uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account