UK: В умовах інтернетизації суспільства та бізнесу основою оптимізації
маркетингової діяльності підприємств готельного господарства стає
впровадження інтернет-маркетингу. Адекватний вибір інструментів інтернетмаркетингу та їх адаптація до складових маркетингової політики є важливими
завданнями теоретичного та прикладного характеру. Встановлено високу
адаптивність інструментів інтернет-маркетингу до досліджуваної сфери.
Розроблено схему перетину інструментів інтернет-маркетингу та складових
маркетингової політики, з урахуванням специфічних для готельного бізнесу
інструментів. Запропоновано класифікацію інструментів інтернет-маркетингу
підприємств готельного господарства. Виявлено мультифункціональність
інструментів інтернет-маркетингу, вибір яких пояснює унікальність інтернетмаркетингу на кожному окремому підприємстві. Виокремлено етапи
впровадження інтернет-маркетингу та встановлено, що вибір його основних
інструментів характеризується циклічністю, є фундаментальною складовою
впровадження системи та основним резервом оптимізації інтернет-маркетингу.
EN: In conditions of society and business connectedness the foundation of hotel industry
enterprises optimize marketing activities is the introduction of Internet marketing. The
adequate selection of tools for Internet marketing and their adaptation to the
components of marketing policy are important tasks of theoretical and applied nature.
The high adaptability Internet Marketing tools to the investigated areas has been
applied. The scheme of crossing between Internet marketing tools and the components
of marketing policy has been created, taking into account the specific hotel business
tools. The classification Internet marketing tools for hotel industry enterprises has been
proposed. Multifunctioning of the Internet marketing tools has been discovered, the
choice of which explains the uniqueness of Internet marketing in each company. The stages of the implementation of the Internet marketing have been determined. It has been
founded that the choice of main Internet marketing tools is a fundamental component of the system implementation and main reserve of the Internet marketing optimization