UK: У статті запропоновано організаційно-економічний механізм реалізації
інвестиційно-екологічної стратегії сталого розвитку регіонів України, характерний
застосуванням інструментів територіального маркетингу, що дозволяє
позиціонувати регіональні інвестиційні біопозитивні продукти та просувати
інвестиційні проекти сталого проектування та будівництва. Розглянуто досвід
промислово-розвинених держав в реалізації ефективної політики екологізації та
виокремлено основні інструменти регулювання природоохоронної діяльності країн
світу. Представлено комплекс заходів для реалізації інвестиційно-екологічної
стратегії сталого розвитку регіону, що включає наступні блоки: регулювання
техногенної дії підприємств і галузей промисловості на довкілля регіону;
фінансування заходів щодо забезпечення екологічної безпеки в регіоні; екологізація
місцевої податкової системи з метою сприяння інвестиціям природоохоронного
призначення; розвиток сфери екологічного страхування для підвищення
інвестиційної привабливості; впровадження і розвиток екологічного інструменту
управління. Вищезазначені складові є основою новітньої управлінської технології,
вбудованої в механізм інвестиційно-екологічної стратегії сталого розвитку регіону −
територіального маркетингу реальних екологічних інвестицій.
EN: In the article the organizational-economic mechanism of implementation of investment
and environmental strategy of sustainable development of regions of Ukraine is characterized by the use of tools of territorial marketing that allows positioning the
regional investment biopositive products and promoting investment projects for
sustainable design and construction. The experience of developed industrial nations in
the implementation of effective policy of greening and the basic tools of
environmental regulation countries has been investigated. The complex of measures
for the implementation the investment and environmental strategy of regional
sustainable development have been presented in the article. This complex includes the
following: regulation of man-made impact of enterprises and industries on the
environment of the region; financing of measures to ensure environmental safety in the
region; the greening of the local tax system to promote investment and environmental
protection; development of environmental insurance to raise investment attractiveness;
developing and implementing the environmental management tools. The components
mentioned above are the basis of the newest management technology that in-built into
the mechanism of investment and environmental strategy of sustainable development of the region – the territorial marketing of real environmental investment.